דרעי צייץ, טראמפ הגיב: "המבוגר האחראי מכה שוב"

השר דרעי התגלה שוב כמבוגר האחראי בממשלה לאחר שאישר את כניסת חברת הקונגרס בתנאים שהציב ולבסוף לא הגיעה • הציוצים של דרעי גרמו לסערה ברשת

מדיני 17.8.2019 | 21:40

יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שאישר שר הפנים ויו"ר ש"ס השר אריה דרעי את כניסתה של חברת הקונגרס האמריקאי לבקר את סבתה בארץ, היא סרבה להגיע לישראל בתנאים שדרעי הציב, ובהם - שיהיה אך ורק ביקור הומינטרי ולא פוליטי. 

לאחר שביטלה את ביקורה, צייץ דרעי בערב שבת בחשבון הטוויטר שלו: "חברת הקונגרס רשידה טליב, צייצה כעת שלא תגיע לישראל. אמש שלחה לי מכתב ובו ביקשה לאפשר לה לבקר את סבתה בת ה-90 "כי זו יכולה להיות ההזדמנות האחרונה שלי לפגוש אותה". אישרתי זאת הומניטרית, אך מתברר כי זו הייתה פרובוקציה כדי להבאיש את ריחה של ישראל. שנאתה לישראל גוברת על אהבתה לסבתה". 

הציוץ שנכתב גם בעברית וגם באנגלית שבר את הרשת והגיע לשיא של 25 אלף לייקים בעברית ובאנגלית ואלפי שיתופים ותגובות ברשת, כשהציוצים ביחד מגיעים למיליון צפיות. 

בעקבות התגובות הרבות ברשת נשיא ארה"ב דונלד טרמאפ התייחס לדברים בטוויטר וכתב: "ישראל נהגה בצורה מכובדת ואחראית, שאישרה את הביקור". כמו כן, טראמפ שיבח את המהלך של דרעי שחשף את שנאתה של חברת הקונגרס לישראל. 

מהלך זה מצטרף להיותו של דרעי המבוגר האחראי בממשלה, לאחר שמנע את פיטוריו של השר בצלאל סמוטריץ בשבוע שעבר. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במהלך הימים רביעי, חמישי ושישי ראש הממשלה נתניהו והשר דרעי שוחחו עשרות פעמים בטלפון, בין היתר עם גורמים בכירים על מנת לנהל את המשבר הדיפלומטי בצורה מקצועית לטובת מדינת ישראל. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום