דיווח בסוריה: טיל נורה מצפון לבנון - ויורט

על פי הדיווחים בסוריה טיל יורט בשמי העיר מסיאף לאחר שנורה מאזור צפון לבנון. פיצוצים נשמעו ומערכות ההגנה הופעלו במחוז חומס במדינה. בדיווח נוסף נטען כי תושבים מדווחים על קולות פיצוצים גם באזור טרטוס שבמדינה. כרגע לא ידוע מי עומד מאחורי התקיפה

חדשות בעולם 16.8.2019 | 00:40

פיצוץ בסוריה, ארכיון | פלאש 90

על פי דיווחים בסוכנות הידיעות "סאנא", טיל עוין נורה הלילה (בין חמישי לשישי) מאזור צפון לבנון לעבר המדינה. מערכות ההגנה האווירית הופעלו והטיל יורט מעל שמי העיר מסיאף. כרגע לא ידוע מי עומד מאחורי התקיפה. 

תושבים טענו כי קולות פיצוץ עזים נשמעו באזור טרטוס במדינה, ועל פי הדיווחים פיצוצים נשמעו גם באזור חומס. בטלויזיה הסורית דווח כי מערכות ההגנה השמידו את הטיל לפני שפגע במטרה. 

סוכנות הידיעות הסורית "סאנא" דיווחה לפני כשבועיים על ירי טיל ישראלי לעבר פרבריה הדרומיים של קוניטרה הסמוכה לגבול ברמת הגולן. לפי הפרסום נזק נגרם במקום אך לא היו נפגעים, עם זאת לא ברור עד כמה אמין הדיווח.

שבוע אחד לפני כן דיווחו בתקשורת הסורית כי חיל האוויר הישראלי תקף מספר מטרות בתל אל-חארה שבמחוז דרעא ובקוניטרה. על פי הדיווחים, מספר אנשים נהרגו בתקיפה ומערך ההגנה האווירית הסורי יירט חלק מהטילים ששוגרו.

mako

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום