שוב: מוסלמים תקפו יהודי בגרמניה

מקרה נוסף של תקיפה אירע בימים האחרונים בגרמניה • מקרה זה מגיע אחרי שורת אירועים אנטישמיים שאירעו לאחרונה במדינה

חדשות בעולם 15.8.2019 | 16:11

האנטישמיות מרימה ראש בעיטה. אילוסטרציה צילום: unsplash

 

יהודי חרדי הותקף והופל אל הקרקע ביום שלישי האחרון על ידי שני פורעים מוסלמים אנטישמיים ברובע שרלוטנבורג בברלין. אתר ה'בילד' הגרמני דיווח כי הגבר שהותקף בן 55, הוא זוהה בקלות כיהודי לאחר שחבש כובע וחליפה ברחוב, התוקפים קיללו אותו בערבית ותקפו אותו, הוא נפצע בראשו וברגלו ופונה לבית החולים, האירוע הנוכחי הוא השני בתוך שבועיים.

לפני כשבועיים הותקף רב חב"ד בברלין בשכונת וילמרסדורף בעת שחזר עם בנו מבית הכנסת בליל שבת, המשטרה הגרמנית הודיעה כי שני המקרים נחקרים כפשעי שנאה.

על פי המשטרה, החרדי שהותקף אמר ששני גברים רצו אחריו, ולפתע אחד מהם הכה אותו בחוזקה והפיל אותו על הרצפה, ואז השניים ברחו. בדיווחי התקשורת בגרמניה נאמר שהוא נדחף על ידי שניהם. ובגלל הכאבים בראש וברגל, הוא התקשר לאחר מכן לאמבולנס מהבית. עוד דווח, כי עדי ראייה לא הגיעו לעזרתו לאחר נפילתו, והוא צעד פצוע לביתו.

האירוע הקשה הזה מגיע שבוע לאחר בואו של שר החוץ הגרמני הייקו מאס,  הבכיר מספר 2 בממשלה אחרי הקלנצרית מרקל, לביקור חיזוק מיוחד בקהילה היהודית בברלין.

הביקור נערך במטרה לחזק את רבה של ברלין, הרב יהודה טייכטל, שבועיים לאחר שהותקף על ידי דוברי ערבית, בדרכו חזרה מבית הכנסת, כשהוא צועד יחד עם בנו.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום