שב"ס: נשללה הזכות לנהל שיחות טלפון מיגאל עמיר שפתח בשביתת רעב

רוצחו של ראש הממשלה יצחק רבין לא יכול להשתמש בטלפון, זאת בעקבות כוונותיו להקים מפלגה. עמיר הודיע למפקד האגף שבו הוא כלוא על כוונותיו לשבות רעב. שב"ס: "נעשה לו הליך של שלילת טובת הנאה"

חדשות בארץ 14.8.2019 | 13:45

פלאש 90

רוצח ראש הממשלה יגאל עמיר פתח היום (רביעי) בשביתת רעב במחאה על שלילת שיחות טלפון ממנו בעקבות שיחה שניהל לאחרונה עם הפעיל הפוליטי יואב אליאסי (הצל). כך סיפרה היום אשתו של עמיר לריסה עמיר טרימבובלר. לדבריה: "בעלי יגאל פתח בשביתת רעב במחאה נגד שלילת טלפונים למשך חודשיים שהוטלה עליו כעונש בגלל השיחה עם הצל, וגם נגד החזקתו בהפרדה במשך שנים בלי אישור של בית משפט", כתבה טרימבובלר בפייסבוק.

בשב"ס אומרים כי ליגאל עמיר התנהל לאחרונה הליך שימוע בעקבות השיחות שביצע והוחלט למנוע ממנו שיחות טלפון עד לאחרי הבחירות. עוד מסרו בשב"ס כי "לאור הפרה של כללי השימוש בטלפון של האסיר יגאל אמיר בשל ניהול שיחה לצורך התארגנות פוליטית, נעשה לו הליך של שלילת טובת הנאה – מניעת שיחות טלפון למשך חודשיים. בתגובה הודיע האסיר למפקד האגף על כוונתו לשבות רעב. נעקוב אחר התנהלותו בהמשך היום".

בשבוע שעבר פורסם תחקיר ב'חדשות 13' לפיו ערך עמיר מספר שיחות לדמויות מוכרות בימין, ביניהם יואב אליאסי המוכר כ"הצל", ואף דיבר עם עורכי הדין, זאת במטרה לדון בהקמת המפלגה הקוראת לשחרורו מהכלא, כך .בשיחה שביצע עמיר מתוך הכלא לאליאסי הוא מציע לו לקחת חלק מסוים במפלגה שתרוץ בבחירות ותפעל במטרה לשחרר אותו מהכלא. בתגובה לכך אליאסי ענה לו כי הוא לא מעוניין להתערב בעניין או לייצר עם עמיר שיח כלשהו, והשיחה בין השניים מסתיימת.

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום