כך מתכוון נתניהו לרסק את האיחוד בימין

נהוג שלא יורים בתוך הנגמ"ש. אולם כשיו"ר 'הליכוד', רואה את תוצאות הסקרים, הוא חורג מהנורמה ויוצא למלחמת חורמה על כל קול | המטרה: לגמד את מפלגת 'ימינה' בראשות איילת שקד, אותה הוא לא מחבב מאז עזבה את לשכתו בטריקת דלת

פוליטי 14.8.2019 | 07:33

"ציפי לבני החדשה" בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

 

הדד ליין הולך ומתקרב ועמו הלחץ האחרון במפלגות השונות. בליכוד נערכים ליישורת האחרונה ומשנים אסטרטגיה.

על פי דיווחו של הכתב הפוליטי מיכאל שמש ב'כאן11', ראש הממשלה בנימין נתניהו, שוחח עם בכירים בליכוד ותדרך אותם, לתקוף בחריפות את יו"ר 'ימינה' איילת שקד, הוא קרא לכנות אותה בראיונות לתקשורת "ציפי לבני החדשה" וכן לציין כי: לשקד אין עקרונות והיא עשויה לא להמליץ עלי אחרי הבחירות".

מסביבת נתניהו אמרו לשמש כי "אם בנט ושקד יעברו את העשרה מנדטים, הם יעשו הכל כדי שנתניהו לא ירכיב את הממשלה הבאה" ולכן צריך לעשות הכל כדי שמפלגתם תהיה כמה שיותר חלשה.

מי שכבר יישמה את הוראות הבוס היא שרת התרבות מירי רגב מ'הליכוד', שהתכתשה עם איילת שקד דרך הטוויטר: "אני רואה שמשהו הצליח להוציא את איילת שקד משלוותה - האמת. האישה שעזבה מפלגה בגרעון אדיר חוזרת אליה אחרי מפלה בבחירות. אם זה לא אופורטוניזם, אני לא יודעת מה כן".

עוד הוסיפה בציוץ נוסף, "איילת, הגיע הזמן שתגידי את האמת, מה לא עשית בשביל להגיע לליכוד ורוה"מ החליט שלא. בואי נראה מה יהיה בספטמבר? תנסי שוב? איזו מפלגה תצא לך ברולטה הפעם?".

דבריה באו לאחר ראיון שהעניקה השרה רגב לרשת ב', בו אמרה על איילת שקד: "אחרי שעשתה שופינג בליכוד, הרי לפני כמה שבועות היא התחננה להגיע ולהיות בליכוד, פתאום עכשיו היא מנגחת את ראש הממשלה כי זה מביא לה כותרת. אני לא סומכת על הצמד הזה שקד ובנט. הם אמרו שהם גם לא ימליצו בוודאות על ראש הממשלה נתניהו. אז על מי הם ימליצו? על גנץ?".

שקד לא נשארה חייבת ובראיון לגל"צ גילתה לראשונה בפומבי כי מי שחסמה את דרכה לליכוד, היתה מירי רגב, "היא פחדה ולא רצתה שאצטרף לליכוד. כשלא עברנו את אחוז החסימה, התכנית שלי הייתה להתפקד לליכוד ולתמוך במפלגה. מירי רגב הייתה זו שפנתה לבכירים בליכוד ואמרה שהיא לא רוצה שזה יקרה. אם היא לא הייתה אומרת את הדברים בשידור הייתי מתאפקת, אבל היא אמרה ואני עונה", כך גילתה שקד. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום