האסטרטגיה החדשה של הליכוד להביא עוד מצביעים לקלפי

אחרי הצבת המצלמות במגזר הערבי ומיזם "זזים ימינה" - הליכוד יוצא בשיטה חדשה כדי להשיג למפלגה עוד מנדטים, מתוך הערכה כי המפתח לניצחון נמצא בהצבעה בתוך הבית. בליכוד מתכוונים לעשות הצלבה בין היישובים שבהם שיעור התמיכה בליכוד גבוה, לבין מקומות שבהם אחוז ההצבעה היה נמוך בבחירות הקודמות

פוליטי 11.8.2019 | 21:19

יונתן זינדל, פלאש 90

בבחירות הקודמות מפלגת הליכוד עמדה מאחורי שני מיזמים גדולים -  האחד הצבת מצלמות במגזר הערבי כדי להוריד את אחוז ההצבעה, ומיזם נוסף שנקרא "זזים ימינה" שנועד להוציא את המצביעים מהבתים. היום (ראשון) נודע כי הפעם בליכוד מתכננים מיזם נוסף: לעשות הצלבה בין היישובים שבהם שיעור התמיכה בליכוד גבוה, לבין מקומות שבהם אחוז ההצבעה היה נמוך.

המיזם החדש יכול להיות אפקטיבי מאד כי הבחירות היו רק לפני כמה חודשים. כמו שזה נראה כרגע, הפעם הליכוד לא יורשה להציב מצלמות במגזר הערבי ולכן הרבה מאד משאבים יופנו לעידוד ההצבעה כשכולם מבינים שמי שיצליח להוציא את האנשים שלו לקלפיות ינצח את הבחירות.

לפי הנתונים של הליכוד, "זזים ימינה" הצליח להביא לימין עוד מנדט והפעם המטרה היא לפחות עוד חמישה מנדטים מעבר ל-35 מנדטים שהגיעו בפעם הקודמת. בליכוד מאמינים שהשקעה אדירה במיזם תוכל להביא להם את מנדטים נוספים – מעבר למנדט ה-61.

מנגד, הטקטיקה של כחול לבן היא לנסות להעביר מנדט או שניים  מגוש לגוש - מהימין אליהם. לנתניהו אין שום שאיפה כזו, וזה יבוא לידי ביטוי גם בקמפיין.

mako

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום