נתניהו: אנחנו בדרך לתפוס את המחבלים, לא ייקח הרבה זמן

ראש הממשלה חשף כי התקבל מידע שמעיד על התקדמות במצוד: "אנחנו הולכים לתפוס את המרצחים האלה, זה לא ייקח הרבה זמן". נתניהו תקף גם את הימין המאוחד, שלדבריו "מגמגמים" בשאלה על מי ימליצו לראשות ממשלה - והגן על משפחתו מפני הביקורת בתקשורת

חרבות ברזל 9.8.2019 | 14:24

נועם רבקין פנטון, פלאש 90

 

נתניהו תוקף, מתגונן - ומתייחס למצב הביטחוני: ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום (שישי) עם גולשים בשידור חי בעמוד הפייסבוק שלו, ודיבר גם על המאמצים לאיתור המחבלים שרצחו את דביר שורק ז"ל בגוש עציון. נתניהו חשף כי המצוד מתקרב לסיומו, לפי מידע שהתקבל היום.

"אנחנו הולכים לתפוס את המרצחים האלה, לפי דיווח שקיבלתי לפני שעה קלה אנחנו בדרך לשם - זה לא ייקח הרבה זמן ואנחנו נבוא איתם חשבון. נתפוס אותם כפי שהשב"כ וכוחות הביטחון תפסו את כל המרצחים בשנים האחרונות, זה לא ייקח הרבה זמן עד שזה יתברר", אמר לנתניהו.  

נתניהו על רוצחי דביר שורק: "נתפוס אותם ונבוא איתם חשבון, זה לא ייקח הרבה זמן"

"החלק הקשה של השבוע היה אתמול עם הרצח הנורא של דביר שורק. הלכתי למקום האירוע, מקום הרצח", סיפר. "הסתובבתי עם המפקדים ועם אנשי השב"כ ואני רוצה להגיד לכם מה אני רואה – אלו שרוצים לסלק אותנו מכאן עדיין קיימים ואנחנו נאבקים על מקומנו וארצנו כל הזמן. ארץ ישראל נקנית בייסורים ומשפחת שורק הנפלאה, שאיבדה גם את הסב הרב הרלינג, משלמת מחיר יקר אבל ראיתי אנשים מאוד חזקים ושורשיים שמעמיקים את אחיזתנו במולדת."

נתניהו שב ותקף את אביגדור ליברמן ואמר כי אנשי "ישראל ביתנו" ימליצו על גנץ לראשות הממשלה. עוד הזהיר נתניהו מהצבעה ל"מפלגות אחרות בימין", ברמיזה לימין המאוחד בראשות איילת שקד.

במסר שמתייחס גם ל"עוצמה יהודית" ולמפלגת נעם אמר: "לא לבזבז את הקולות בימין על מפלגות קטנות שלא יעברו או על מפלגות גדולות שלא ברור על מי ימליצו. ליברמן לא ימליץ עלינו".

עוד עקץ נתניהו את ראשי הימין המאוחד ואמר: "אני שומע את הגמגום של החברים בימין בשאלה על מי ימליצו - אולי כן, בהתחלה, כרגע. יש רק פתק אחד. מי  שרוצה את נתניהו שיצביע ליכוד ולא למפלגה אחרת".

נתניהו גם נשאל על המצב בדרום ואמר כי צה"ל ערוך אך "עדיף בעיניי לא להיכנס כרגע למערכה גדולה". עוד תקף את התקשורת על ההתייחסות למשפחתו: "טענו ששרה מתערבת במינוי של ראש מוסד שהיא לא הכירה. עכשיו אומרים את זה על יאיר - הוא אדם עצמאי, כותב וחושב מה שהוא רוצה, ואני לא מתיימר להגיד לו מה לעשות והוא בטח לא מכתיב לי מה לעשות".

mako

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום