שדולת הנשים עתרה נגד הופעה של מוטי שטיינמץ

לאחר שעיריית ראשון לציון לא נכנעה לעתירת 'שדולת הנשים בישראל' והתירה את קיום עצרת החיזוק בהפרדה בין גברים לנשים, שדולת הנשים שוב מנסה לפגוע בציבור החרדי • והפעם, אירוע מוזיקלי המיועד לציבור החרדי בעיר עפולה • כל הפרטים

חרדים 7.8.2019 | 21:23

לא עוצרות לרגע מוטי שטיינמץ צילום: אלי קובין

 

לאחר שעיריית ראשון לציון לא נכנעה לעתירת 'שדולת הנשים בישראל' והתירה את קיום עצרת החיזוק בראשותו של מרן נשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום הכהן שליט"א, בהפרדה בין גברים לנשים, היום (רביעי) עתרו שוב שדולת הנשים לאסור אירוע נוסף, והפעם בעיר עפולה.

האירוע המדובר הינו אירוע מוזיקלי שבו יופיעו הזמרים מוטי שטיינמץ וחיים ישראל, ועתיד להתקיים בפארק העירוני שבעיר עפולה ביום רביעי הבא. האירוע המוזיקלי שבו צפויים להשתתף ראש העיר אבי אלקבץ ואישי ציבור נוספים, יכלול גם הפנינג, מתנפחים ופעילויות פנאי נוספות ויתקיים בהפרדה מלאה בין גברים לנשים. 

כאמור, שדולת הנשים עתרו לבית המשפט לעניינים מנהליים בנצרת,כנגד עיריית עפולה, בדרישה לבטל את ההפרדה המגדרית באירוע, בתואנה של 'הדרת נשים'. 

מעורכי הדין המלווים את שדולת הנשים נמסר,כי "הפרדה בפארק העירוני המרכזי של העיר היא חמורה במיוחד, ומסמנת נשים כאזרחיות סוג ב' שיש להצניע ולהסתיר מאחורי מחיצות, ובוודאי ככאלה שאין להן מקום במרחב הציבורי ועל במה ציבורית. אנו מצפות מבית המשפט להציב קו אדום בפני היוזמה, ולקבוע: המרחב הציבורי שייך לכולנו, נשים וגברים כאחד".

מנכ"לית שדולת הנשים מיכל גרא-מרגליות אמרה "אנחנו עותרות היום כדי לוודא שנשים יוכלו להיות נוכחות ושוות בכל מרחב ציבורי. לא ייתכן שאבא לא יוכל ללכת עם ביתו למתנפחים, ואמא תופרד בכניסה לפארק ציבורי מהבנים שלה. אנו מבקשות מבית המשפט לאכוף את החוק ולהבטיח שוויון".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום