טרגדיה בברכפלד: המוהל המפורסם הלך לעולמו

טרגדיה במודיעין עילית: האברך הצעיר הרב יהודה יצחק אדלר זצ"ל, מהאברכים החשובים והעוסקים בצרכי ציבור באמונה בעיר הלך לעולמו לאחר מחלה קשה והותיר אחריו את אלמנתו עם ארבעה יתומים • "היה מוהל מומחה"

ברוך דיין האמת 4.8.2019 | 20:41

pixabay

ברוך דיין האמת: מבית החולים 'שיבא' בתל השומר מגיעה הערב (ראשון) הבשורה הקשה והמרה על פטירתו בטרם עת של האברך החשוב הרה"ג רבי יהודה יצחק אדלר זצ"ל, מחשובי האברכים בשכונת ברכפלד במודיעין עילית.

לפני שנתיים בערב ראש השנה חלה ר' יהודה יצחק ל"ע במחלה הממארת ואושפז בבית החולים לתקופות. עד אתמול (מוצ"ש) היה מאושפז ב'מעייני הישועה' בבני ברק, אך בשעת לילה הועבר לתל השומר עקב זיהום חמור שהתגלה בגופו. מצבו הדרדר והוא השיב את נשמתו ליוצרה במעמד בני המשפחה והוא בן 35 בלבד.

המנוח זצ"ל נולד בבני ברק בו' חשוון תשד"מ, לאביו הגאון רבי קלמן אדלר מראשי ישיבת 'קהילות יעקב' לצעירים ולאמו מרת טובה גיטל שתחי', בתו של הגאון רבי מרדכי שלמה ברמן זצ"ל, ראש ישיבת פוניבז' ובעל ה'אשר לשלמה', נכדת מרן הגרי"י קנייבסקי בעל ה'קהילות יעקב' הסטייפלער זצ"ל.

משחר ילדותו בתלמוד תורה תשב"ר ברח' חזון איש בבני ברק ועד לימודו בישיבת רמת גן המפורסמת בעבר, ישב והגה בתורה ביתר שאת.

לאחר נישואיו עם רעייתו לבית פרסול, התגורר בעיר מודיעין עילית, שם היה לאחד מחשובי האברכים בקהילת 'תורה ותפילה' בברכפלד וממשכימי הנץ בבית הכנסת 'ישועות דוד', היה מראשי הכולל בבית הכנסת 'בני הישיבות' והיה הרוח החיה בכולל באמירת חבורות ודאגה לאברכים, לצד קירוב
בערים רמלה ולוד, לשם היה נוסע עם האברכים אחר הצהריים.

פרק מיוחד בחייו - היותו מוהל מומחה שתחת ידיו נימולו עשרות תינוקות.

בכל תקופת מחלתו הקשה היה חדור אמונה וכל שיחו וסיגו עם הבריות היו על אמונה וביטחון, כל פעם חזר שוב ושוב שצריך לדעת מה התפקיד של כל אחד ואחד בעולם, מה העיקר ומה הטפל.

בתקופת מחלתו לא פספס תפילה במנין גם כשהלך בקושי ובכאב, המשיך לרדת לכל התפילות.

הותיר אחריו את הוריו, 16 אחיו ואחיותיו, רעייתו, וארבעה ילדים יתומים שנותרו ללא אבא.

על מסע הלוויה נמשיך ונעדכן ב'בחדרי חרדים'.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום