מה קורה לארה"ב: משאית המזון הכשר רוססה בצלב קרס

לאחר הירי לעבר בית הכנסת במיאמי ושליחת מכתב עם מסרים מאיימים על יהודי המקום, אירוע שלישי בתוך שבוע - צלב קרס רוסס על משאית מזון כשר בבעלות יהודי • האם מדובר באותה כנופיה האחראית לכל המקרים? ימים יגידו

חדשות בעולם 4.8.2019 | 18:47

על רקע האירועים האחרונים צלב קרס על המשאית של אלכס עובדיה צילום: צילום מסך


על רקע הירי לעבר בית הכנסת 'יאנג ישראל' בשבוע שעבר במיאמי, בו נפצע יוסף נח ליפשיץ ועל רקע שליחת מכתב נאצה ואיומים נגד בית הכנסת אחר, עוד אירוע מטריד במיאמי. צלב קרס רוסס על משאית לממכר מזון מהיר כשר בהאיטי הקטנה - מיאמי.

משטרת מיאמי חוקרת את ריסוס צלב הקרס על המשאית ביום שישי האחרון. הבעלים סיפר שזו לא הפעם הראשונה שהמשאית הושחתה על ידי אלמונים. 

"זה באמת מגעיל, בכנות, לראות את זה בארצות הברית, במיאמי. זה מקום של כל האנשים, וזה ממש לא רצוי בקהילה מבחינתנו להתחיל את העסק שלנו במקום שאנשים הולכים לרסס עליו צלבי קרס על העסק שלנו עוד לפני שנפתח". כך אמר אמר אלכס עובדיה הבעלים לאתר Local 10.com במיאמי.

"בכנות, עם כל הדברים שקורים בימים האלה, זה באמת מעליב הרבה אנשים, זה באמת מתסכל", אמר עובדיה.

הוא הוסיף כי יקבל בברכה את אלו שריססו את הצלב על המשאית שלו, והזמין אותם לבוא לשתות ולאכול המבורגר, "מכיוון ששנאה מסוג זה צריכה להסתיים".

כזכור, בשבוע נורה גבר חרדי מחוץ לבית כנסת בצפון מיאמי, וראש עיריית בל הרבור, אישר כי חבילת דואר מלאה באיומים הושארה בבית כנסת מקומי.

צלבי הקרס מוסיפים כעת יותר חשש מפני אנטישמיות גוברת בקהילה בדרום פלורידה.

האם יש מצב שמדובר באותה כנופיה שמטילה אימה על יהודי המקום? ימים יגידו.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום