זהו ממלא מקומו של מנכ"ל מועצת בתי העלמין

עו"ד ארז מלול מונה לתפקיד מ"מ מנכ"ל מועצת בתי העלמין ירושלים עד למינוי מנכ"ל קבוע | יחליף בתפקידו את הלל הורוביץ, שמונה לראש מנהלת חברון ומערת המכפלה

חדשות בארץ 31.7.2019 | 23:51

"חש אחריות גדולה" ארז מלול (משמאל) צילום: באדיבות המצלם

 

חילופי גברי במועצת בתי העלמין: עו"ד ארז מלול שכיהן בעבר בשורה של תפקידים ציבוריים מונה לתפקיד מנכ"ל מועצת בתי העלמין בירושלים. מלול המקורב לגדולי ישראל, וכיהן במספר תפקידים במשרד לשירותי דת, יחליף בתפקיד את הלל הורביץ שכיהן בתפקיד מנכ"ל מועצת בתי העלמין בשנים האחרונות. הורוביץ מסיים את תפקידו לאחר שמונה לראש מנהלת חברון ומערת המכפלה.

עו"ד מלול יכהן בתפקיד כמ"מ עד לאחר הבחירות לכנסת ומינוי מנכ"ל קבוע למועצת עו"ד מלול ימשיך בתפקידו כראש מטה מנכ"ל משרד הדתות ויטפל בעניינים השוטפים של המשרד.

במועצת בתי העלמין הביעו סיפוק מהמינוי החדש של מלול לתפקיד מ"מ המנכ"ל, בעיקר בשל הניסיון הרב שצבר בתפקידים השונים בשירות הציבורי ובעיקר בקידום פרויקטים הקשורים לשירותי הדת בישראל. לדבריהם, אין ספק שארז יפעל במלוא המרץ על מנת להמשיך ולהגדיל את ההצלחה של מועצת בתי העלמין ירושלים שהפכה לסמל ודוגמה לפיתוח בתי הקברות ודאגה לכבוד המת בירושלים.

מנכ"ל המשרד לשירותי דת עו"ד עודד פלוס, שיבח פעמים רבות את פעילתו של הלל הורוביץ, שפעל באופן מקצועי ביותר במסגרת תפקידו כמנכ"ל מועצת בתי העלמין ירושלים, לשנות באופן דרמטי את המצב בהר הזיתים. לאחר שנים רבות של הזנחה הפך הר הזיתים לפנינת החן של ירושלים והיהודים שבים להר הזיתים. עו"ד פלוס איחל בהצלחה להורוביץ בתפקידו החדש, ואמר כי אין ספק שעם ישראל ימשיך ליהנות מפירות עשייתו בעיר האבות ובקברי האבות.

עו"ד פלוס אמר כי בפניו של עו"ד מלול ניצבים כבר בתקופה הקרובה כמ"מ, אתגרים רבים לקדם פרויקטים רבים בתחומי הקבורה בירושלים וכי הוא סמוך ובטוח שלאור הניסיון הרב שצבר וקרבתו לגדולי ישראל, הוא ידע להשלים באופן מיטבי את הפרויקטים שהחלו בעשייתם, כמו שיפוץ בית הלוויות בשמגר ולפתח עוד ועוד פרויקטים חדשים.

ארז מלול אמר עם מינויו: "אני חש אחריות גדולה לקבל על עצמי את התפקיד שיש בו אחריות גדולה מאוד של שמירה על כבוד המת ושמירה על כבודם של הצדיקים והחסידים הטמונים בבתי הקברות בירושלים. הכרתי מקרוב את עבודת הקודש של הרב הלל הורוביץ שהשכיל לעשות עם שאר חברי המועצה פרויקטים רבים ונכבדים שנקודת השיא היא השבת הריבונות היהודית להר הזיתים והשינוי הדרסטי שחל בעלייתם של היהודים להר ללא חשש ומורא".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום