ביום אחד: שלושה מקרי עגינות קשים הגיעו לסיומם

בית הדין הגדול בראשותו של הרב הראשי הגר"ד לאו, הביא אתמול לסיומם הטוב של שלושה מקרי עגינות קשים שנמשכו במשך שנים רבות • הרה"ר: "זו זכות ענקית אשר נותנת כח להמשיך הלאה"

חרדים 31.7.2019 | 15:19

יח"צ

שיא בבית הדין הגדול: בדיונים שנערכו אתמול (שלישי) במשך שעות ארוכות בהרכב בית הדין הגדול - בראשותו של נשיא בית הדין הגדול הגר"ד לאו, יחד עם הגאון הרב אליעזר איגרא והרב אהרן כץ, הגיעו לסיומם שלושה תיקי גיטין אשר התעכבו במשך שנים רבות כשהצדדים לא מצליחים להגיע להסכם סופי ובכך לא יכולים להמשיך הלאה בחייהם.

עם הגעת התיקים לנשיא בית הדין ולאחר עבודה מאומצת, הושגו הבנות ופשרות בכל אחד מהתיקים כשבסופו של דבר, לאחר דיונים שנמשכו שעות ארוכות, התקבלה הסכמת הצדדים וסודרו הגיטין אשר יאפשרו לאותם מתדיינים להמשיך הלאה בחייהם מתוך הבנה וכבוד הדדי.

יצויין, כי במשך חמש השנים האחרונות מאז יושב נשיא בית הדין הגר"ד לאו בבית הדין הגדול, יצא שם להרכב שלו כמי שיודעים לפתור מקרי עגינות קשים. כשבחלק מהמקרים נשים וגברים אשר עוכבו/סורבו מלקבל גט במשך למעלה מ- 15 ו-20 שנים מסיבות שונות הצליחו בהכוונתו וסיועו של הנשיא להגיע להסכמים ביניהם.

הרב הראשי ציין אתמול בערב לאנשי לשכתו כי "אמנם מגיעים בסוף יום כזה באפיסת כוחות אך הזכות הגדולה שניתנת לי יחד עם חברי הדיינים הגאונים הרב כץ והרב איגרא להושיע אנשים אשר במשך שנים רבות לא מצליחים לצאת מהסבך לעיתים באשמת אחד מבני הזוג ולעיתים בהשפעה של גורמים חיצוניים אחרים, כל זוג כזה אשר אנחנו מצליחים לגרום לו להגיע לסיום ההליך בסיעתא דשמיא זו זכות ענקית אשר נותנת כח להמשיך הלאה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום