רעולי הפנים התייאשו ונטשו את הכספומט שגנבו מאלעד

זמן קצר לאחר שרעולי פנים עקרו מכשיר כספומט עם רכבם ונמלטו - הם נאלצו לנטוש את הכספת הנעולה כדי לא להיתפס על ידי המשטרה

חדשות בארץ 28.7.2019 | 10:43

בנק הפועלים בעיר אלעד צילום: המצלם

 

כספומט נגנב בליל שבת על ידי רעולי פנים מסניף בנק הפועלים בעיר אלעד, אלא שבמהלך מרדף של המשטרה הגנבים התייאשו ונטשו את הכספת ובה סכום מוערך של 500,000 עד מיליון שקלים - שכבר הוחזר לבנק.

כפי שדיווחנו אמש ב'בחדרי חרדים', בליל שבת בסמוך לשעה 3:40 הגיעו מספר אנשים לסניף בנק הפועלים במרכז מסחרי נחלת יצחק בעיר אלעד, והחלו להתעסק עם הכספומט שנמצא בחדר שירות פתוח.

הארבעה עקרו את מכשיר הכספומט ממקומו באמצעות קשירה לרכב בו הם הגיעו, כאשר שכנים ועוברים ושבים מביטים בהם בוזזים את הכספומט. לאחר שעקרו את המכשיר מהרצפה הם הוציאו את המכשיר לרחוב והחלו לגרור אותו.

בניגוד לטענת השכנים כי רק לאחר 45 דקות הגיעה המשטרה, מסתבר כי ניידת ראשונה הגיעה למקום תוך דקות, מה שבסופו של דבר הוביל להחזרת כספת הכספומט כשהיא עדיין נעולה והשבתה לבנק הפועלים.

רכב הגנבים נכנס ליער הסמוך לעיר אלעד, שם הבחינה בניידת משטרה שנוסעת אחריהם, לאחר זמן קצר הגנבים התייאשו ונטשו את הכספת ביער ונמלטו מהמקום. מבדיקת השוטרים עלה כי הכספומט לא נפרץ, ועל פי ההערכה היא הכילה סכום שנע בין חצי מיליון ש"ח למיליון.

הכספומט שנעול עם הכסף הוחזר אחר כבוד לקצין הביטחון של בנק הפועלים שהודה למשטרה על הפעולה המירה של איתור הכספומט והשבתו לידי הבנק.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום