הרופא שניתח את הילד החרדי שנדקר: "נס גדול"

הרופא שניצח את הילד החרדי בן ה-6 שנדקר אמש בגן שעשועים ברחובות מספר הבוקר כי הניתוח בכף ידו עבר בהצלחה: "נס גדול שהעורק הראשי והעצבים לא נפגעו"

חדשות בארץ 26.7.2019 | 09:59

בחסדי שמים ילד בן שש נדקר בידו בגן שעשועים צילום: דוברות איחוד הצלה

 

ד"ר דוד יהודה, מנהל יחידת כירורגיה כף יד במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית, אשר ניתח אתמול בערב את הילד החרדי בן ה-6 שנדקר בגן שעשועים ברחובות, מעדכן על מצבו הבוקר:

"מצבו של הילד הבוקר טוב. במהלך הניתוח ביצע הצוות הרפואי בקפלן סקירה מקיפה של כל איזור המרפק הקרוע. בנס גדול לא נפגעו העורק הראשי והעצבים למרות שהדקירה היתה קרובה מאוד אליהם." מספר הרופא "צוות חדר ניתוח ביצע בהצלחה תפירה של כל מסת השרירים המכופפים של האמה והאצבעות ומערכת כלי דם. הילד עבר גיבוס של היד למשך מספר שבועות ויישאר להמשך אשפוז במהלך סוף השבוע".

כזכור, ילד חרדי כבן 6 ששהה בגן שעשועים 'גן המגינים' בעיר רחובות, נדקר בידו ונפצע. כונני איחוד הצלה תושבי העיר, העניקו לו טיפול רפואי ראשוני שכלל חבישה, והוא פונה במצב קל עד בינוני לבית החולים קפלן.

בשלב הראשוני לא היה ברור מי דקר אותו באמצעות סכין, וכן מדוע דווקא הילד הזה נדקר. שוטרים הוזעקו לזירה ברחוב מאפו ופתחו בסריקות, במהלכן אותר גבר בן 34 מרחובות, החשוד במעורבות בפציעתו של הילד, הוא נעצר ונלקח לחקירה בתחנת המשטרה. נסיבות הדקירה עדיין נבדקות.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום