פרסום ראשון: קריסת הבולען: בחברת נת"ע התחייבו להימנע מחילול שבת

עקב חשש מחילול שבת בסמוך לאתר עבודות הרכבת הקלה בשל קריסת הבולען בתחילת השבוע, פנה ראש עיריית ב"ב רובינשטיין לחברת נת"ע והובטח כי לא יבוצעו כל עבודות בשבת לתיקון הבולען. בחברה ציינו כי ביום ראשון צפוי הכביש להיפתח

חרדים 25.7.2019 | 16:20

קבוצת 'אנשי הדממה'

בעקבות קריסת הכביש והבולען שנפער ביום שני האחרון בדרך ז'בוטינסקי, בסמוך לעיר בני ברק, עלה חשש בקרב תושבי העיר מחילול שבת עקב כך שעד עתה לא טופל הבולען היות ובחברת נת"ע מבצעים בדיקות להבין את גודל הבעיה והטיפול המתאים.

עסקנים ששוחחו עם 'חדשות JDN' הביעו את חששם מהמשך הפעילות של נת"ע בשבת וציינו כי פנו לראש העיר אברהם רובינשטיין על מנת שזה יפנה לנת"ע בדרישה שלא יבוצעו עבודות בשבת.

בחברת נת"ע שמבצעים בשאר המקומות עבודות בשבת, התחייבו לראש העיר ב"ב אברהם רובינשטיין כי על אף הרצון לסיים את תיקון הבולען, לא יתקיימו עבודות בשבת. עוד ציינו כי הכביש צפוי להיפתח ביום ראשון לתנועת כלי רכב.

הבולען נפער בצמוד לאתר בנייה של חברת נת"ע הבונה את קו הרכבת הקלה. הליך תיקון הבולען ויציקת בטון חדש לשחזור הכביש מתעכב בשל סמיכות בין מיקום הקריסה לקו ניקוז עירוני, כמו גם לתחנה התת-קרקעית שבונה נת"ע. בימים האחרונים אף נרשמו עומסי תנועה כבדים באזור.

בחברה מבקשים בראש ובראשונה לבצע בדיקות בטיחות מחמירות לפני שיוכלו לשקם את הכביש ולסגור את הבולען. בפועל, בחברה בודקים תחילה את מצב הקרקע לפני תיקון הכביש עצמו. הבדיקות החלו מיד לאחר הקריסה ונמשכות ברצף במשך מספר ימים. "אנחנו מודעים לפקקים, מתנצלים, ועושים הכל להחזיר את התנועה לסדרה באופן בטיחותי", נמסר מנת"ע.

נציין כי בעקבות השיבושים, תנועת האוטובוסים הוסטה לדרך בן גוריון, הירקון, אבוחצירה ומשם חזרה למסלול הרגיל. שוטרים נמצאים בצומת ומכווינים את התנועה.

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום