נתניהו וכץ ייפגשו עם האורח שחטף כסאות

הבלוגר הסעודי מוחמד סעוד שהעביר בעבר מסרים מחמיאים לישראל באמצעות 'בחדרי חרדים', מבקר בימים אלה בישראל | היום בעת ביקורו במזרח ירושלים הוא הותקף פיזית ומילולית | פלסטינים השליכו לעברו כסאות ואבנים | מחר ייפגש עם ראש הממשלה ושר החוץ

מדיני 22.7.2019 | 22:38

מתקפה ברברית ואלימה בנימין נתניהו / מוחמד סעוד צילום: קובי גדעון, לע"מ / באדיבות המצלם


תיעודים שמתפרסמים בשעות האחרונות ברשתות החברתיות, מציגים קבוצת פלסטינים התוקפים את הבלוגר הסעודי תומך ישראל מוחמד סעוד,  בעת ביקורו בהר הבית. הם השתמשו נגדו באלימות פיזית ומילולית, תוך שהם מקללים אותו בגין תמיכתו בישראל ויורקים עליו.

"לך תתפלל בבית כנסת ולא פה. תן ליהודים להגן עליך", בשביל הקיצונים האלו אין כבוד לאלוקים ולמקום קדוש, אין כבוד לאדם, השנאה לישראל חזקה יותר מכל. כך כתב בחשבון הפייסבוק שלו, יוסף חדאד פעיל חברתי במגזר הערבי, ומנכ"ל עמותת 'ביחד ערבים זה לזה'.

יוסף מביע תמיכה בבלוגר הסעודי המבקר בישראל מטעם משרד החוץ הישראלי וכתב, "מוחמד סעוד, אחי, אני מגנה את המתקפה שספגת מקבוצת פלסטינים קיצונית בהר הבית. בשמי ובשם אזרחי ישראל - מוסלמים, נוצרים ויהודים, אני רוצה לחזק אותך ולאחל לך שתהנה בביקור מהארץ היפה שלנו. מוזמן לנצרת, לאירוח ערבי ישראלי". את הדברים כתב יוסף בשפות אנגלית וערבית.

ל'בחדרי חרדים' אומר יוסף חדאד, "הזדעזעתי מאוד לראות את תיעוד המתקפה הברברית והאלימה על מוחמד סעוד, אזרח סעודי שמבקר בארץ כחלק ממשלחת בלוגרים ממדינות ערב. לא יתכן שבמדינת ישראל, במקום הקדוש הזה, יותקף כך אדם. על הגורמים הרלוונטים לפעול בהקדם כדי לעצור את אותם פורעים, להגביר את האכיפה במקום ולדאוג לביטחונו של כל תייר ואזרח שמגיע להר הבית. למוחמד סעוד אני רוצה למסור חיזוקים, אני מאחל לו שיהנה בביקורו ממדינת ישראל, יידע שכל אזרח במדינה מכל דת מגנה את המתקפה עליו, הוא אורח רצוי בארצנו".

יצוין, כי מחר (שלישי) צפוי מוחמד סעוד להיפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ועם שר החוץ ישראל כץ.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום