פרץ קורא לברק לפרוש מהמירוץ: "פועל לאחדות"

עשרה ימים אחרונים למועד סגירת הרשימות ובשמאל מתקוטטים סביב האיחודים. המבוגר האחראי שתפס את המושכות - עמיר פרץ מטיף לראש הממשלה לשעבר אהוד ברק וקורא לו לפרוש מהמירוץ כדי לא לבזבז קולות | ברק מגיב לו: "נישאר במרכז הבמה עד הסוף"

פוליטי 22.7.2019 | 23:01

הקרבות בשמאל עמיר פרץ / אהוד ברק צילום: חיים צח, לע"מ


הרוחות סוערות במפלגות השמאל. מאז הודיע יו"ר מפלגת 'העבודה' חבר הכנסת עמיר פרץ כי אין בכוונתו להתאחד עם 'מרצ' או עם 'ישראל דמוקרטית' של אהוד ברק, המתח בין הסיעות מגיע הערב לשיא, כשעמיר פרץ קורא לאהוד ברק בריש גלי, לשקול מחדש את התמודדותו לכנסת ה-22.

בראיון ל'ערוץ 12' אמר חבר הכנסת פרץ, "אני אינני יועצו של ברק ולפי דעתי הוא צריך לשקול את דרכו", הוא הוסיף ואמר, "על ברק לעשות זאת בצורה אחראית כדי שבאמת יהיה סיכוי להחליף את נתניהו ואת ממשלתו, אהוד ברק החליט שהוא מצטרך לזירה הפוליטית העכשווית וציפה לתגובה ציבורית הרבה יותר אוהדת וזה לא קרה - שישקול את צעדיו".

בתגובה לדברים, אמר יו"ר 'ישראל דמוקרטית' אהוד ברק בשידור חי בפייסבוק, "אני מאמין גדול באיחוד. צריכים להתאחד אנחנו בסוף נלחמים מול משטר נתניהו והדרך היחידה שאפשר לעשות זאת זה להתאחד, מה שמפריד אותנו זה זוטות לעומת מה שמאחד אותנו, זה צו 8 עבורנו. נפעל בכל כוחנו למען איחוד. אם זה לא יקרה אנחנו נישאר במרכז הבמה עד הסוף. ניתן להתאחד וניתן להחליף את משטר נתניהו", סיכם.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום