הפעוט יהודה ורנר ז"ל - יובא הערב למנוחות

הפעוט יהודה ורנר ז"ל שהלך לעולמו שלאחר שאמו שכחה אותו ברכב הלוהט במשך שעות, יובא הערב למנוחות בעיר לוד • המכורת בחנות בה שהתה האם:  "נשמעה תזכורת בטלפון והיא החלה לצעוק 'הילד שלי, הילד שלי'"

חדשות בארץ 22.7.2019 | 17:56

"הילד שלי, הילד שלי" פינוי פעוט ממודיעין עילית באמבולנס מד"א צילום: נפתלי אייזנברג, מד"א

 

הערב (שני) בשעה 22:00 לערך, יובא למנוחות הפעוט יהודה ורנר ז"ל, בן חצי שנה תושב לוד, שמוקדם יותר היום נשכח ברכב אמו למשך כשלוש שעות, מה שגרם ככל כנראה למותו.

בית הכנסת אליו פונה הפעוט בטרם הפינוי לבית הכנסת. צילום: תיעוד מבצעי מד"א.

"בכאב עצום ובדמעות רותחות אנחנו מודיעים על הסתלקותו למרומים של הילד הזך והטהור יהודה ורנר ז"ל" נכתב בהודעה שפורסמה מטעם קהילת רמת אשכול לוד. כאמור, ההלוויה תתקיים ככל הנראה הערב בסביבות 20.00 בהר הזיתים בירושלים.

כפי שדווח מוקדם יותר ב'בחדרי חרדים', אם הפעוט הגיעה לבית עסק בעיר מודיעין עילית, בסמוך לשעה 10:00 ויצאה מהרכב תוך שהיא שוכחת את בנה הפעוט. רק כשלוש שעות מאוחר יותר היא נזכרה, רצה לרכב ואיתרה את בנה אך זה היה מאוחר והוא נמצא ללא דופק וללא נשימה.

עוברי אורח ששמעו את זעקותיה, הוציאו את הפעוט לעבר בית כנסת סמוך, לשם הוזעקו צוותי מד"א ואיחוד הצלה שביצעו בפעוט פעולות החייאה. בהמשך, פונה הפעוט לבית החולים אסף הרופא שם נקבע מותו. 

מוכרת בחנות שבה שהתה אמו של הפעוט, צוטטה באתר Ynet כשסיפרה כי לאחר מספר שעות של קניות, "נשמעה תזכורת בטלפון והיא החלה לצעוק 'הילד שלי, הילד שלי'. רצתי איתה לאוטו ופתחנו אותו. הילד היה מחוסר הכרה, בלי דופק, מאוד יבש בפה וכולו לוהט. מיד הזמנו אמבולנס".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום