יוסף הואשם: רקטות נורו מביתו לישראל

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני זמן קצר (רביעי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום יוסף קרמוט תושב עזה בן 42, לאחר שהסתיר בביתו פעילי חמאס ששיגרו רקטות לישראל בסמוך אליו

חרבות ברזל 17.7.2019 | 16:41

ארכיון | פלאש 90

יוסף קרמוט תושב עזה בן 42, הואשם לפני זמן קצר בעבירות רבות נגד ביטחון המדינה. פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני זמן קצר (רביעי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד קרמוט.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד יואב קישון, בקרבת ביתו הציבו פעילי חמאס רקטות, אותם ירו במלך השנים 2012-2017 לעבר ישראל ומיד לאחר הירי הסתתרו בביתו.

לאחר ששיגרו את הרקטות, שיכללו אנשי הקאסם את שיטת הירי בכך שמתחו את כבלי החשמל המפעילים את הטילים לתוך ביתו של יוסף באופן שניתן לירות את הטילים מתוך ביתו של מבלי שמשגרי הטילים ייחשפו.

עוד עולה מכתב האישום, כי במהלך מבצע צוק איתן, העביר יוסף במקרים שונים באמצעות הטוק-טוק (ריקשה) רובים, מטעני חבלה ואר.פי.ג'י לנקודת ריבאט של הקאסם בג'בליה שברצועת עזה.

בטרם מבצע "צוק איתן", פנו אל יוסף שלושה פעילי חמאס וביקשו ממנו לחבר קווי חשמל למאגר מים מול מעבר קרני, כדי להציב באותו מקום מצלמה לצורך תצפית על כוחות צה"ל. הנאשם נענה לפנייתם וחיבר קווי חשמל למאגר כבקשתם. כמו כן, סייע הנאשם לארגון הגי'האד האיסלאמי.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום