הרדיו העביר לפורום 30 אלף שקל בעשרות אגורות

גימיק של רדיו קול ברמה: סחבו למעלה מ-300 אלף מטבעות למשרדי 'קולך' ושילמו במטבעות של עשרות אגורות את הפיצויים | צפו בהטרלה 

חדשות בארץ 15.7.2019 | 13:01

מבצע בצע כסף המטבעות שרדיו קול ברמה הביא למשרדי קולך צילום: באדיבות המצלם


כאקט של מחאה על ההתערבות באורח החיים החרדי ותחת הכותרת "מבצע בצע כסף", העביר רדיו קול ברמה לפורום קולך 30 אלף ש"ח במטבעות של עשרות אגורות וחצאי שקלים. 

התשלום האמור בא במקום תביעתו המקורית של 'פורום קולך' כנגד קול ברמה על סך כ-20 מליון ש"ח, תביעה שכזכור נדחתה על ידי בית המשפט העליון.

הבוקר הגיע מנכ"ל הרדיו אריאל דרעי למשרדי קולך, עם ארגזים של עשרות אגורות וחצאי שקלים ושילם את הסכום כשהוא מצרף מכתב עליו כתוב "הציבור החרדי לא זקוק לעזרתכם, הציבור החרדי לא פועל על פי השקפת עולמכם, הציבור החרדי הולך אחר גדולי התורה, תפסיקו להתערב לנו". 

עו"ד אריאל דרעי מסר כי "היה ברור מלכתחילה שהתובענה הינה קנטרנית ונגחנית ומגיעה ממקום של רצון להתערבות בוטה ולכפייה על הציבור החרדי אורח חיים שזר לו ולהשקפת עולמו. הליך משפטי זה מצטרף לעשרות תהליכים שונים המצרים את צעדי האדם החרדי בישראל של שנת 2019 והמטרה באקט שנקטנו היום הינה להעביר מסר לקולך וליתר הארגונים הפועלים ברוח זאת כי הציבור החרדי איננו זקוק להתערובתם ולעזרתם המאוסה והמעושה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום