שקד מתנגדת לחבירת הימין החדש לפייגלין

שרת המשפטים לשעבר הודיעה לשותפה הפוליטי, נפתלי בנט, כי מתנגדת לחבירת 'הימין החדש' למפלגת 'זהות', כרגע הוויכוח מול איחוד מפלגות הימין הוא על המיקומים

פוליטי 11.7.2019 | 22:00

פלאש 90

שרת המשפטים לשעבר ומי שנחשבה למניה פוליטית בטוחה, איילת שקד, ממשיכה בחיפושיה אחר בית פוליטי חדש אחר כישלונה המפתיע יחסית במסגרת 'הימין החדש'. 

על פי הדיווח של דפנה ליאל ב'חדשות 2',  שקד התנגדה לאיחוד של הימין החדש עם 'זהות' של פייגלין, אך היא לא מצליחה לבינתיים לקדם את חזרתה לאיחוד מפלגות הימין למרות הסקרים המחמיאים לה במקרה בו היא עומדת בראשות הרשימה.

בבית היהודי ממש לא ששים להעניק לה את המקום הראשון, יו"ר המפלגה, הרב רפי פרץ מסרב לוותר על מקומו בו זכה בפריימריז הפנימיים. 

יו"ר 'הימין החדש' נפתלי בנט התייחס אמש (רביעי) לשאלה האם ירוץ יחד עם שותפתו למפלגה איילת שקד ואמר כי הם עושים השתדלות לרוץ במשותף. לדבריו: "נהיה חייבים להתאחד".

בשידור חי בעמוד הפייסבוק שלו התייחס בנט לאיחוד במפלגות הימין ואמר: "נהיה חייבים להתאחד. בעוד כמה ימים נמשיך לשבת עם המפלגות השונות. לא נוותר על בלוק טכני. אני מניח את האגו בצד לא דורש להיות בשום מיקום מסוים".

באשר לריצה עם איילת שקד, התבטא בנט: "אני בקשר הדוק עם איילת ומעריך אותה, מה שלא יהיה בין אם נרוץ ביחד ובין אם לא. בכל מקרה, אנחנו משתדלים לרוץ ביחד".

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום