במקביל למאמצי החיפוש: משפחת הרב תחל היום לשבת שבעה

התקשורת המקומית בווירג'יניה דווחה אתמול כי משמר החופים של ארה"ב השהה את מאמצי החיפוש ביום רביעי בצהריים. מנגד צוותי חיפוש המורכבים ממתנדבים חרדים רבים עדיין נמצאים בחיפוש במים אחר הרב שנעלם

חדשות בעולם 11.7.2019 | 12:38

הטרגדיה בים הרב באומן על רקע המאמצים לאיתורו צילום: השומרים, הצלה ובאדיבות המצלם


התקשורת המקומית בווירג'יניה דווחה כי משמר החופים של ארה"ב השהה את מאמצי החיפוש אתמול (רביעי) אחר הרב ראובן באומן שנעלם בוירג'יניה לאחר שהציל יחד מטביעה באחד החופים במדינה. מנגד, צוותי חיפוש המורכבים ממתנדבים חרדים רבים עדיין ממשיכים במאמצי החיפוש.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי על אף שגופת הרב לא נמצאה, משפחתו תחל היום לשבת שבעה. וזאת לאור פסק הלכה שקיבלה המשפחה על רקע המצב הרגיש.

בתיעוד וידאו שהגיע ל'בחדרי חרדים', נראות סירות משטרה בתוך המים, כאשר במקביל נראה בשמיים מסוק שסורק את קו החוף.

כאמור, ארגוני חסד רבים שלחו מתנדבים לחפש אחר גופת הרב שנעלם, שכיהן כר"מ בישיבת "תורת חיים". הציבור נקרא להתפלל למציאת גופתו שלו הרב ראובן צבי בן אסתר ביילה.

גם ארגון 'הצלה' של ניו יורק נרתם לטובת המהלך והוציא מטוס ששייך לארגון, כשעליו טייס חרדי בשם אלי רואו. מי שעומד מאחורי הצטיידות המטוס, טס במעגלים מעל המים שעות ארוכות בחיפושים אחר הרב.

כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', רשויות ההצלה והחירום קיבלו שלשום (שלישי) קריאה על טביעה בפארק המים בחוף ווירג'יניה. מי שצלצל אמר שישנם שני אנשים במים: אחד מהם בן 35, השני היה ילד בן 11.

על פי הדיווח, הרב היה עם קבוצה של כ-20 תלמידים והוא ראה לפתע את אחד מהם נאבק במים; אז הוא נכנס לעזור לילד. הילד הצליח לצאת, אבל הרב לא יצא החוצה וצוותי חילוץ עדיין עושים מאמצים לאתר אותו.

עשרות אלפי אנשים ברחבי העולם התפללו למציאת הרב באומן; קבוצות גדולות חילקו ביניהם את ספר התהילים, כדי שהתפילות ימשיכו ברציפות. אולם הרב לא נמצא, ובמקביל להמשך המאמצים לאיתורו - תקיים משפחתו 'שבעה'. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום