דאגה לנתניהו? גפני: "אין וטו על כחול לבן"

בראיון הבוקר אמר ח"כ משה גפני: "הסיעות החרדיות לא מטילות ווטו על בני גנץ, אין וטו על כחול לבן, אבל אני לא אשב עם לפיד בקואליציה - בשום מקרה ובשום צורה. אין לזה שום משמעות לזה שאני נפגש עם אנשים בכחול לבן" בהמשך הבהיר דבריו

פוליטי 11.7.2019 | 12:37

פלאש 90

יו"ר יהדות התורה ח"כ גפני הפתיע כשאמר הבוקר (חמישי) כי "אין וטו על כחול לבן", כל זאת במידה וייפרד מהחיבור עם יאיר לפיד. בהמשך הבהיר: "אנחנו הולכים עם נתניהו בבחירות הללו בכל מחיר".

בראיון לגלי צה"ל אמר גפני: "הסיעות החרדיות לא מטילות ווטו על בני גנץ, אין וטו על כחול לבן, אבל אני לא אשב עם יאיר לפיד בקואליציה – בשום מקרה ובשום צורה. אין לזה שום משמעות לזה שאני נפגש עם אנשים בכחול לבן".

גפני תקף את ראש עיריית ר"ג כרמל שאמה שאישר במועצת העיר הפעלת תחבורה ציבורית בשבת: "הוא לא מבין מה זה דמוקרטיה. אם היינו יודעים שכך הוא הולך לפעול היינו נאבקים בו. כל תפקידיו הגיעו בגלל שיתוף הפעולה שלנו עם הליכוד – זו כפיות טובה", אמר.

בהמשך התייחס גפני גם לעתידו הפוליטי. "מתגנבות לראשי כל הזמן מחשבות כמה עוד צריך להמשיך. אני אוהב ללמוד תורה ורוצה לחזור לכולל, אבל זה לא קורה עכשיו".

בכיר 'כחול לבן' יאיר לפיד הגיב על דברי גפני ואמר: "אצלנו זה לא פרסונלי, זה על מהות וערכים. כל מי שיסכים על העקרונות של ישראל יהודית, חופשית ודמוקרטית מוזמן לשבת איתנו. גם אתה ידידי גפני".

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום