פרץ מציע לאורלי לוי ריצה משותפת‎

יו"ר העבודה עמיר פרץ משקיע מאמצעים בהשגת יו"ר גשר, זאת במטרה למשוך אליו מצביעי ימין שיבואו בעקבות פעילותה החברתית. גם כחול לבן והליכוד מעוניינים בלוי-אבקסיס, שלא הודיעה עד כה כי בכוונתה לרוץ בבחירות

פוליטי 10.7.2019 | 21:49

תומר נויברג, פלאש 90

69 ימים לבחירות - חיבורים בשמאל? יו"ר העבודה עמיר פרץ ויו"ר ישראל דמוקרטית אהוד ברק נפגשו היום (רביעי) באווירה חיובית וסיכמו להמשיך בהידברות ביניהם, אולם נכון לעכשיו נראה שאף אחד מהם לא מסכים לוותר על המקום הראשון ברשימה. במקביל, פרץ מקיים מגעים עם יו"ר גשר אורלי לוי-אבקסיס, שמחוזרת על ידי לא מעט גורמים במערכת הפוליטית - ומקווה לגבש איתה רשימה משותפת.

פרץ ולוי-אבקסיס שוחחו בטלפון כבר מספר פעמים על האפשרות של חבירה, והשניים צפויים להיפגש בשבוע הבא. יו"ר העבודה מציע רשימה משותפת, בחיבור שמזכיר מעט את "ישראל אחת" של אהוד ברק ואביה של יו"ר גשר, דוד לוי, מלפני עשרים שנה.

האפשרות לחבור ללוי-אבקסיס עולה כעת על רקע העובדה שלמרות שלא עברה את אחוז החסימה בבחירות הקודמות, השיגה כמות גדולה של קולות - כ-70 אלף. פרץ מעוניין אליו למשוך מצביעים מהימין באמצעות המסר החברתי של לוי-אבקסיס, ועל כן מחזר אחריה במרץ.

גם בליכוד וגם בכחול לבן מעוניינים בצירופה של יו"ר גשר. עם זאת, לא בטוח שתרצה להצטרף למישהו מהמחזרים - ואף ייתכן כי תעדיף לא לרוץ כלל.

mako

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום