הנזיפה של ליצמן לעיתון הבית: "התפלאתי מאוד נוכח דיווח שגוי"

בוקה ומבלוקה בסיעה המרכזית: במשך שנים רבות נחשב עיתון 'המודיע' לשופרו של נציג חסידות גור - סגן השר יעקב ליצמן, אך נראה שהאחרון מאבד שליטה ביומון החסידי | ליצמן שיגר מכתב נזיפה לעורך 'המודיע' בו הביע תמיהה על דיווח חדשותי שהתפרסם בעיתון על בסיס שמועות

תקשורת 9.7.2019 | 13:55

דוד כהן, פלאש 90

לאחר שעיתון הבית של סגן השר יעקב ליצמן - ׳המודיע׳ דיווח הבוקר (שלישי) באופן חריג על ״שמועות בליכוד: תחילת התארגנות בשיתוף סער ליום שאחרי נתניהו״ וזאת על הרקע החשש כי נתניהו לא יצליח להרכיב שוב את הקואליציה ויאלץ שוב למצוא פתרון, כשבליכוד מתארגנים יחד עם גדעון סער ליום שאחרי.

מי שבעבר היה מקבל ידיעות רגישות בזירה הפוליטית לידיו, זהו סגן השר ונציג חסידות גור בכנסת יעקב ליצמן, שהופתע לגלות את הכתבה שהתפרסמה רק הבוקר (שני) - יחד עם שאר קוראי עיתון ׳המודיע׳, והוא מיהר לשגר מכתב חריג להנהלת העיתון בו נזף בהם על פרסום הכתבה.


מכתבו של ליצמן לעורך 'המודיע'

וכך כתב סגן השר יעקב ליצמן לעורך העיתון ישראל שניידר: "כקורא קבוע וותיק של המודיע התפלאתי מאוד נוכח דיווח שבעיני הוא שגוי ולא מספיק ראוי שמופיע היום בעיתון, תחת הכותרת ״שמועות בליכוד: תחילת התארגנות בשיתוף סער - ליום שאחרי נתניהו".

"מעבר לעובדה שבדיקה רגילה היתה מגלה שהדברים אינם מאומתים בכלל, הרי שיותר ממוזרה הסתמכות העיתון / הכתב על שמועות", הוסיף ליצמן תוך שהוא נוזף בעורך העיתון והכתב שהביא את הידיעה. כאמור, מדובר במכתב חריג בכל קנה מידה.

בנוסף, ליצמן מיהר למזער נזקים פוליטיים והבהיר כי "מהראוי לציין בהערת אגב, כי המשתמע מן הדיווח אינו משקף את עמדת יהדות התורה וכי הסיעה דבקה בעמדתה לתמוך בראש הממשלה נתניהו בהרכבת הקואליציה גם אחרי הבחירות האחרונות".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום