איש מנגנוני הרשות תכנון פיגוע ‎ירי

כוחות הביטחון הפלסטיניים עצרו איש מנגנון פלסטיני מבית לחם, לאחר שנעדר מביתו ולקח את נשקו האישי. בחקירתו הודה כי תכנן לבצע בבוקר אחרי שנעצר פיגוע ירי נגד ישראלים בכביש המנהרות, סמוך לשכונת גילה

חרבות ברזל 8.7.2019 | 21:29

שוטר פלסטיני, אילוסטרציה | פלאש 90

מעורבות של אנשי ביטחון פלסטינים בפיגועים הוא דבר די נדיר, אך לפני כמה שבועות נתפס איש מנגנון פלסטיני, רגע לפני שביצע פיגוע. איש הביטחון שמגיע מבית לחם התנהג מוזר בתקופה האחרונה ולפני 4 שבועות נעדר מביתו עם כלי הנשק שברשותו.

מנגנוני הביטחון הפלסטינים חשדו כי הוא מתכוון לבצע פיגוע והחלו בחיפושים אחריו. עוד באותו הלילה הם איתרו אותו בבית קברות באזור בית ג'אלה, לא רחוק מכביש המנהרות שסמוך לשכונת גילה בירושלים.

על פי מקורות פלסטינים הוא הודה בחקירתו למנגנוני הביטחון כי הוא אכן התכוון לבצע פיגוע ירי נגד ישראלים בבוקר שלמחרת, באזור כביש המנהרות. לאחר החקירות מנגנוני הביטחון הפלסטיניים השאירו אותו במעצר.

מדובר באדם שאיננו מזוהה עם חמאס מצד אחד, אלא נמצא מתחת לרדאר המפגעים. זאת הוכחה נוספת לחשיבות הקשר בין מנגנוני הביטחון הפלסטיניים לבין מנגנוני הביטחון הישראליים ולקו העקבי האנטי-טרוריסטי שנוקטת בו הרשות הפלסטינית.

mako

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום