נורא: בנימין ז"ל יצא מרכבו ונהרג במקום

בנימין מועלמי ז"ל, הוא קרבן התאונה הקטלנית שאירעה בכביש 431 ממחלף ענבה לכיוון מערב. מחקירת המשטרה עולה כי נהג הרכב עצר את רכבו בשוליים מסיבה שטרם ברורה, יצא מרכבו ונהרג

חדשות בארץ 8.7.2019 | 19:38

נהג יצא מרכבו ונהרג מפגיעת רכב צילום: יחזקאל איטקין


שעות לאחר התאונה כביש 431 ממחלף ענבה לכיוון מערב, ניתן לפרסם כי המנוח שקיפד את חייו הוא בנימין מועלמי ז"ל, תושב שכונת רמת שלמה בצפון ירושלים.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי נהג הרכב עצר את רכבו בשוליים מסיבה שטרם ברורה, ויצא מרכבו, אולי בשביל לתקן משהו. לאחר שיצא נפגע מרכב שחלף במקום. הנהג הפוגע עוכב במקום על ידי בוחני התנועה של המשטרה.

צוותי הרפואה שהגיעו לזירת התאונה החלו בביצוע פעולות החייאה, אולם לאחר זמן קצר לא נותר להם אלא לקבוע את מותו. צוותי זק"א מרחב שפלה פעלו במקום לטיפול בכבוד המת. המנוח הותיר אחריו אלמנה, עובדת במשכן הכנסת ושמונה יתומים.

חבר הכנסת אורי מקלב מסיעת דגל התורה, התגייס לטובת בני משפחת המנוח וסייע בזירוז ההליכים, על מנת להביאו לקבורה מהר ככל הניתן.

"כאשר הגעתי עם צוות המתנדבים לזירה המראות היה קשים" סיפר שמחה גריינמן מתנדב זק"א מודיעין. "נהג רכב שעצר בשולי הכביש ככה"נ לתקן תקלה ברכבו נדרס למוות ע"י רכב חולף. צוות זק"א שפלה טיפלו בחום הכבד משך מספר שעות בגופת ההרוג ובאיסוף הממצאים הרבים בזירה הקשה נסיבות התאונה נחקרות ע"י המשטרה".

נהג יצא מרכבו ונהרג מפגיעת רכב צילום: יחזקאל איטקין

 

נהג יצא מרכבו ונהרג מפגיעת רכב צילום: יחזקאל איטקין

 

נהג יצא מרכבו ונהרג מפגיעת רכב צילום: יחזקאל איטקין

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום