בזק מוכרת מגרש ומבנה משרדים במערב ראשל"צ; מוערך ב-110 מיליון שקל

בסמוך למבנה המוצע למכירה, שנמצא ברחוב לזרוב, ניתן יהיה להקים מבנה משרדים נוסף של 14 קומות • כיום משמש המבנה כמטה של החברה לאזור השפלה ודרום גוש דן

כלכלי 7.7.2019 | 13:51

בזק / צילום: תקשורת תאגידית בזק 

חברת בזק מנהלת מגעים למכירת מבנה משרדים שלה ברחוב לזרוב 4 בראשון-לציון, שכולל גם חניון. על חלק מהחניון ניתן להקים מבנה נוסף של 14 קומות, ובסך-הכול מגיעות זכויות הבנייה בקומפלקס לכ-23 אלף מ"ר, שכשליש מהם בנויים. להערכת מקורות בשוק הנדל"ן המניב, שווי הנכס מגיע לכ-110 מיליון שקל.

כיום משמש המבנה כמטה של החברה לאזור השפלה ודרום גוש דן, ומכירת הנכס נעשית כחלק מהעברת מטה החברה למבנה ייעודי בחולון, אשר נבנה בימים אלה על-ידי חברת עזריאלי ויושכר לחברה לטווח ארוך. פינוי המבנה ברחוב לזרוב אמור להיעשות בסוף השנה הבאה.

המגרש סמוך לקניון הזהב בראשון-לציון, שטחו כ-10 דונם וייעודו תעסוקה ומשרדים. כיום יש בו מבנה משרדי של 8,000 מ"ר וכ-230 מקומות חניה. ואולם חלק גדול משוויו של המגרש נעוץ במה שלא בנוי, שכן תוכנית בניין עיר מאפשרת הקמת מגדל משרדים של 14 קומות וכ-14,500 מ"ר.

לאורך שנים בזק ייעדה את הנכס בלזרוב לשמש כמתקן מרכזי, מה שהביא אותה לשפץ את המבנה המבנה הישן ולהפוך אותו לבניין משרדים מודרני אשר מאכלס עובדי מטה, בקרה ארצית ומוקדי שירות ביחד עם חנות בזק סטור. במקביל פעלה בזק להשבחת הנכס ולאישור התוכנית להקמת המגדל.

גלובס

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום