ירושלים מתרחבת: התקדמות בפרוייקט המפואר למגזר החרדי בירושלים

פרויקט 'רמות ירושלים' הוא פרויקט שנועד במיוחד לציבור החרדי וזוגות צעירים, משפחות עם ילדים וזוגות מבוגרים • "כחברה מובילה אנחנו מקפידים במיוחד להיות קשובים לצורכי האוכלוסייה עבורה אנו בונים"

כלכלי 4.7.2019 | 11:02

הדמיה של הפרוייקט ברמות צילום: יח"צ

 

קבוצת 'מזרחי ובניו' התחילה את דרכה בירושלים לפני כ-60 שנה ובונה בה לאורך כל השנים מאז ועד היום, בנוסף לפעילותה ב-22 מועצות וערים בישראל. לאחרונה סיימה את שיווקו של מתחם הכולל 6 בניינים בנווה יעקב ובונה כעת פרויקט חדש בשכונת רמות א' היוקרתית, הצפויה לאכלס עשרות משפחות. הקבוצה מקפידה להתאים את בנייני המגורים אותם היא מתכננת ובונה, בהתאם לאופי הייחודי והצרכים השונים של כל אוכלוסייה.

פרויקט 'רמות ירושלים' הוא פרויקט שנועד במיוחד לציבור החרדי וזוגות צעירים, משפחות עם ילדים וזוגות מבוגרים. מנהל המכירות באתר, מר שרון ברכה, מסביר "כחברה מובילה אנחנו מקפידים במיוחד להיות קשובים לצורכי האוכלוסייה עבורה אנו בונים. זה בא לידי ביטוי בדרכים שונות, לדוגמה, אני תמיד אהיה זמין לכל שאלה ובכל שעה כדי לתת את המענה הטוב ביותר ללקוחות שלנו. אפילו את תנאי התשלום אנחנו מתאימים ליכולות של הרוכשים. עבור פרויקט 'רמות ירושלים' אנו מאפשרים לקבל משכנתאות מכל הבנקים ללא הגבלה, כולל ייעוץ למשכנתאות שניתן ע"י מר דני לוי, מנהל את מערך השיווק של הקבוצה כבר כ-30 שנה!".

המתחם היפהפה של 'רמות ירושלים', משלב סביבת מגורים יוקרתית עם חיי קהילה חמים ואיכותיים וכולל 2 מבנים יוקרתיים בני 14 קומות כל אחד ו-82 יחידות דיור. הפרויקט נבנה ברמת גימור גבוהה ובמפרט טכני מהגבוהים בענף ומציע לדייריו מגוון יתרונות: חניה לכל דירה, לובי מעוצב, תכנון אדריכלי מוקפד, מפרט עשיר, פיתוח סביבתי ואפשרות לסוכה בכל מרפסת. תמהיל הדירות העשיר מאפשר לבחור דירות בנות 3, 4, 5, ו-6 חדרים, פנטהאוזים מפוארים, מיני פנטהאוזים ודירות גן, בהתאם לצורך הייחודי של כל משפחה.

הניסיון הרב שרכשה קבוצת 'מזרחי ובניו' לאורך 60 שנה של עשייה, בהן בנתה אלפי יחידות דיור ומבנים תעשייתיים ומסחריים בארץ ובחו”ל, הפכו את הקבוצה למומחית בבנייה ובפיתוח פרויקטים למגורים, מסחר, תעשייה, היי-טק ותיירות. מבנה הקבוצה החזק, נסמך על גב כלכלי-פיננסי איתן, עם על אלפי מטרים רבועים של נכסים מניבים נושאי תשואה, המוחזקים בבעלות הקבוצה באזורים שונים בארץ. עד היום, קבוצת מזרחי ובניו חברה היוזמת  והחברה הקבלנית המבצעת הקימה ומקימה אלפי יחידות דיור ועשרות אלפי מטרים של מבנים למסחר בערים: תל-אביב, חולון, בת-ים, רעננה, הוד-השרון, חיפה, זכרון-יעקב, אבן-יהודה, נתניה, רמת-גן ועוד.

רוצים לדעת עוד על הפרוייקט החדשני בשכונת רמות?
נשמח לתת את כל הפרטים בטלפון 072-371-3467

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום