מאחורי הקלעים: החתונות שהתאחרו - הזמרים שנתקעו וחולצו

באיזו חתונה הגיע הזמר בחצות? היכן השתמשו בנגן? אמן הרגש שחזר לביתו כלעומת שבא. הזמר שחולץ באופנוע, הדיין מגור שהגיע באיחור לסדר קידושין • 'בחדרי חרדים' על עולם החתונות החרדי - שהתמודד עם ההפגנות שלא נראו כמותן שנים רבות בישראל וגרמו לפקקי ענק

חרדים 3.7.2019 | 18:47

באדיבות המצלם

הכאוס הגדול בכבישי ישראל אתמול (שלישי) סביב מחאת האתיופים בעקבות הריגתו של בן העדה, לא פסח על חתונות השמחה במגזר החרדי. חתונות רבות נאלצו להיוותר ללא זמר והתזמורת, ובחתונה הושמעו שירים דרך נגן.

כמו כן תועדו חתונות ריקות ללא אנשים שנתקעו בפקקים, דברים שמעולם לא נראו, אולי בימי השלג הכבדים בירושלים - שגם אז, רכבי חירום והצלה סייעו לקיים החתונות.

כך למשל באולמי ארמונות פרדימן בצומת עד הלום באשדוד, שם נערכו מספר חתונות. בחתונה אחת התזמורת הגיעה בשעה 12:00 והיא ניגנה מהשעה 12:00 עד השעה 1:00. בחתונה היה אמור לשיר הזמר משיח אביבי - שהגיע בשעה 12:00, ההורים של הכלה הגיעו באמצעות רכבת עד צומת עד הלום והלכו ברגל משם עד לאולם המרוחק.

עד שהגיעה התזמורת לחתונה השנייה, ההגברה של תזמורתו של אלכסנדר מיטלמן הביאה את הרמקולים והנגן לחתונה של משיח אביבי וכך עם נגן בלבד רקדו הבחורים "זה היה נראה כמו בר מצווה" סיפר אחד המשתתפים ל'בחדרי חרדים'.

באותו אולם התקיימה חתונה גוראית והגאון רבי ישראל פישביין שהיה אמור לסדר קידושין הגיע רק בשעה 22:00 אז נערכה החופה.

אמן הרגש מוטי שטיינמץ שהיה בדרכו יחד עם המנצח רובי בנט למעמד הכנסת ספר תורה של משפחת טולדנו באשדוד נתקע במשך כמה שעות בכביש 4 במחלף ראשון לציון-חולון, עד שאזרחים לקחו יוזמה והוציאו את גדר ההפרדה והשניים עשו את דרכם חזרה הביתה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לשטיינמץ הייתה שמחת בר מצווה לילד יתום בבית שמש, לשם יצא בשעה 22:00, אך הוא נתקע בכניסה לעיר והיה צריך לצעוד כמה קילומטרים ברגל בשביל לשמח את הילד ובסופו של דבר אוטובוס חילצם.

במרכז האירועים סיטי טאואר ברמת גן שם הופיע תזמורתו של יהודה גלילי עם הזמר מנדי ג'רופי שהגיע מביתו ברחובות אך נתקע בפקקים, המארגנים שלחו אופנוע לחלץ את ג'רופי שהגיע באיחור שלש כמה שעות לחתונה כמה דקות אחרי שהתחילו הריקודים הראשונים.

זמרים נוספים שהגיעו מאוחר צילמו את עצמם בפקקים שהם תקועים ומעולם לא חוו את הדבר הזה.

בחורים מישיבות בעיר אשדוד הגיעו לרקוד באולמי 'האצולה' בעיר לאחר שלא היו אורחים שבאו לחתונה ובחורים נתקעו בפקקים.

בעקבות שיבושי התנועה הודיעו היום בחסידות גור כי החתונות המתקיימות הערב באולמי ארמונות פרידמן באשדוד - הוקדמו לשעה 18:00, כך שכל המחותנים והמשפחה יוכלו להגיע בזמן.

עקב ההפגנות ושיבושי התנועה הצפויים היום. הרשות הארצית לתחבורה ציבורית מודיעה על צפי לקשיים בתנועת האוטובוסים ברחבי הארץ. מומלץ להתעדכן אודות צירים חסומים ולעקוב אחר החסימות ברחבי הארץ שעלולות לשבש את תנועת קווי התחבורה הציבורית.

רכבת ישראל מאריכה את פעילות הקו לירושלים עד השעה 1:00 בלילה הוצבו רכבות כוננות.  מוקד המידע של משרד התחבורה יעודכן בזמן אמת אודות החסימות.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום