ראש הממשלה: "נערכים למבצע צבאי בעזה"

נתניהו הגיע לאוגדת עזה ונפגש עם ראשי רשויות מה'עוטף'. לדבריו, בנוגע למצב הביטחוני, "אנחנו רוצים להשיב את הרגיעה - אבל במקביל אנו נערכים למבצע צבאי רחב"

חרבות ברזל 3.7.2019 | 16:03

הדס פרוש, פלאש 90

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו קיים הבוקר (רביעי) דיון קבינט באוגדת עזה ונפגש במקום עם ראשי רשויות מהעוטף והדרום.

לדבריו, "המדיניות שלנו היא ברורה - אנחנו רוצים להשיב את הרגיעה, אבל במקביל אנחנו נערכים למבצע צבאי רחב, אם כזה יידרש. אלה ההנחיות שלי לצבא".

נתניהו, הגיע לפגישה גם עם ראשי הרשויות, אך לא כולם הסכימו לפגישה איתו. "אני מצטער שכמה מראשי הרשויות שתמיד אומרים שלא מקשיבים להם - הלכו דווקא כשבאנו להקשיב להם, אבל אנחנו נעשה את מה שדרוש עבור כולם", אמר נתניהו.

בהמשך דבריו התייחס ראש הממשלה להפגנות האתיופים ואמר: "העדה הזאת יקרה לנו. אני אומר את זה בתור מי שמקיים גם היום ישיבה כשאני עומד בראש צוות השרים כדי לטפל בבעיות של העדה הזאת".

"אנחנו נדון בכל הנושאים, אבל נדון גם בדבר שהוא בלתי נסבל - אנחנו לא מוכנים לקבל ולא נסבול חסימת צירים והפעלת אלימות כולל בקבוקי תבערה נגד כוחותינו, ושריפת מכוניות או כל רכוש אחר של אזרחים. אנחנו מדינת חוק. אנחנו דורשים שכולם יכבדו את החוק".

נתניהו הוסיף, "אנחנו קיימנו דיונים על שיטור יתר, על שינוי הדפוסים של ההתנהגות מול בני העדה האתיופית. זה דבר שכבר חל בו שיפור וייתכן שאנחנו צריכים להביא עוד הרבה שיפורים, אבל דבר אחד בטוח - אי אפשר לטפל בזה בחסימת צירים ואי אפשר לטפל בזה באלימות, בדרכים אחרות כן, לשם כך אנחנו גם מכנסים את הוועדה".

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום