ראוכברגר בישר: "אקים צוות עירוני בראשותי שילווה את הכפלת שכונת רמת שלמה"

סיור מקיף של מ"מ ראש עיריית ירושלים ויו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובניה בשכונת רמת שלמה, במהלכו עמד מקרוב על הבניה המואצת בשכונה, ההיערכות לקליטתם של אלפי תושבים נוספים והאתגרים שעל סדר היום

חדשות בארץ 3.7.2019 | 13:31

ראוכברגר בסיור ברמת שלמה צילום: באדיבות המצלם

מ"מ ראש עיריית ירושלים, הרב אליעזר ראוכברגר, ערך סיור ממושך בשכונת רמת שלמה בירושלים.

ראוכברגר הגיע למקום כאורח של המינהל הקהילתי רמת שלמה, בכדי לעמוד מקרוב על הבניה המואצת והאתגרים שעומדים בפני תושבי השכונה הוותיקה לקראת האכלוס בבניה החדשה.

במוקד הביקור עמד כאמור נושא האכלוס המאסיבי של השכונה, כאשר בימים אלו הולכות ונשלמות ההכנות לאיכלוסן של אלף יחידות דיור שבנייתן של מאות מהן הולכת ומסתיימת כעת.

"אני מאחל לכל תושבי ירושלים תנופת בנייה מפותחת כמו ברמת שלמה", אמר ראוכברגר והוסיף בחיוך "יש שמשקיעים ברמת טראמפ ואנחנו נשקיע ברמת שלמה"

ראוכברגר הבטיח כי הוא ידאג לתת לתושבי השכונה את כל שירותיה המקצועיים של העירייה בכדי לאפשר איכלוס קל לתושבים הרבים שצפויים להגיע לשכונה. בנוסף הוא בישר על בניית המקווה החדש לשכונה, קידום של כביש 22 שיחבר בין השכונה לכביש גולדה, וכן עמד על הצורך והתוכניות להוספת מבני ציבור ובתי כנסת רבים.

"אפעל להכפלת השכונה" • קרדיט: באדיבות המצלם

מ"מ רה"ע גם דיבר על בניית רכבת פרברים שתעבור דרך השכונות רמות ורמת שלמה, אופציה לדיור מוגן, הרחבת העירוב השכונתי וטיפול בבעיות הפקקים בכבישי הגישה לשכונה. בענין הזה יצויין כי הוא זימן ישיבה דחופה עם מתכנני כביש הגישה לשכונה בכדי למצוא פתרונות לבעית העומס בכביש ובכיכר החדשה.

ראוכברגר חשף במהלך הביקור כי אישר השבוע ליזמי השכונה הפרטית החדשה להמשיך בהליכי בניית כ-650 יחידות דיור נוספות במסלול ירוק.

לקראת סוף הסיור התקיים דיון על צרכי השכונה בו השתתפו עסקני השכונה ונציגי גבאי בתי הכנסת, כאשר נדונו נושאים נוספים אשר ראוי לתת עליהם את הדעת לתועלת תושבי השכונה

יצויין כי נושא נוסף שעלה בביקור הוא ההיערכות לבין הזמנים, כאשר גם בענין זה שיבח ראוכברגר את ההיערכות המקיפה של המנהל בדמות תכניות ייחודיות, טיולים ועוד - הכל למען הקהילה ואלפי בחורי החמד והאברכים שיאגרו כוחות לקראת זמן אלול הבעל"ט.

ראוכברגר הודה גם לראשי המנהל הקהילתי רמת שלמה, הרב מרדכי קסלר יו"ר המינהל ולעזרא ברגר מנהל המינהל על העשייה הרבה והעבודה הטובה והמקצועית לכלל צרכי התושבים, וציין כי המנהל ברמת שלמה מהווה דוגמא ומופת לכלל המנהלים הקהילתיים בעיר.

עזרא ברגר הודה לרב ראוכברגר על סיועו הרב לשכונה בכל הנושאים והצרכים ובמיוחד על דחיפתו להקמת מערך השירותים לבני הישיבות שמסייע  לבני הישיבות בכל ימות השנה ועידודו להקמת מסגרות מסודרות לבני הישיבות בקהילות ודאגתו האישית להעברת תקציבים באופן שוטף ומסודר למדריכים ולפעילויות המתמשכות על פני כל השנה, וגם בבין הזמנים.

ברגר גם העלה בפני מ"מ ראש העיר את הצורך לארגן לטפל ולהקים מסגרות דומות לנערות.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום