היועץ הרוסי לביטחון לאומי: "התקיפות הישראליות בסוריה אינן רצויות"

ניקולאי פטרושב, היועץ הרוסי לביטחון לאומי, אמר במהלך הפסגה כי כל ניסיון לצייר את טהראן כאיום בין-לאומי אינו מקובל. עוד אמר כי התקיפות הישראליות בסוריה אינן רצויות. עוד הוסיף פטרושב כי בידו מידע על הפלת המל"ט ממשרד ההגנה הרוסי

מדיני 25.6.2019 | 14:42

נועם רבקין פנטון, פלאש 90

ניקולאי פטרושב, היועץ הרוסי לביטחון לאומי, אמר הבוקר במהלך הפסגה כי כל ניסיון לצייר את טהראן כאיום בין-לאומי אינו מקובל. עוד אמר כי התקיפות הישראליות בסוריה אינן רצויות.

פטרושב קרא לריסון איראן, אך ציין כי המל"ט האמריקני שהופל על ידה שהה במרחב האווירי האיראני. עוד הוסיף פטרושב כי בידו מידע על הסוגיה ממשרד ההגנה הרוסי, ואמר כי אין ראיות חזקות מספיק כדי להסיק מסקנות על מעורבותה של איראן בתקיפת המכליות במפרץ עומאן, וכי המידע שהוצג בנוגע לתקיפות היה מאיכות גרועה ולא מקצועי.

כזכור, היועץ לביטחון לאומי בארה"ב ג'ון בולטון, מקבילו הרוסי ניקולאי פטרושב, והיועץ לביטחון לאומי בישראל וראש המל"ל מאיר בן שבת, התכנסו הבוקר (שלישי) לראשונה לפסגה במלון אוריינט בירושלים כדי לדון בשורה של נושאים אזוריים בדגש על איראן וסוריה.

את המפגש פתח ראש הממשלה בנימין נתניהו שהודה לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין ולנשיא ארה"ב דונלד טראמפ על ששלחו את יועציהם. "יש בסיס רחב משותף בינינו יותר ממה שחושבים", אמר נתניהו. "זאת הזדמנות לקדם את היציבות באזור ובמיוחד בסוריה. ישראל תגיב בחריפות על כל ההתקפות נגדנו מהגולן. שלושתנו רוצים לראות את סוריה יציבה".

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום