מדוע 'ערוץ 12' לא ישגר כתב לסקר את הוועידה

'ערוץ 12', אשר הינו ערוץ האקטואליה הנצפה ביותר בישראל, לא ישגר מי מטעמו לסקר את ועידת בחריין ההיסטורית שיתקיים ביוזמת ממשל טראמפ | הסיבה; הממשל פסל את הפרשנית המדינית, אותה תכננו לשלוח 

מדיני 25.6.2019 | 10:27

הבית הלבן

ב'ערוץ 12' החליטו שלא לשלוח כתב מטעמם שיסקר את הוועידה ההיסטורית שתתקיים בבחריין ביוזמת הממשל האמריקני וזאת לאחר שהאחרון פסל את הגעתה של הפרשנית המדינית של הערוץ דנה וייס מלהגיע לוועידה.

על פי הדיווח ב'גלובס', הממשל שיגר הזמנה דווקא למגישת המהדורה המרכזית יונית לוי, שלדבריהם יש לה קשרים טובים עם הממשל, אולם בערוץ לא מתכוונים כאמור להתכופף לתכתיבים וקיבלו החלטה שלא לשלוח מי מטעמם לסיקור הוועידה.

ההערכה סביב סיבת שלילת הגעתה של דנה וייס לועידה, היא בשל שלל החשיפות והפרסומים השליליים שלה על הנשיא דונלד טראמפ והבית הלבן, שלא נעמו לאוזניהם ולעיניהם של אנשי הממשל, שהחליטו לסמן אותה ולהדיר אותה מאירועים שביוזמתם.

נזכיר כי בביקורו האחרון של ראש הממשלה בנימין נתניהו אצל הנשיא טראמפ, תועדה הפרשנית דנה וייס כשהיא מתבטאת בבוז כנגד יאיר נתניהו שהתלווה לאביו באותו ביקור ונאלצה להתנצל על כך מאוחר יותר.

יצוין כי גם בישראל, יש מי שמנסים לבחור לעצמם את המרואיין הטוב לטעמם. כך למשל יו"ר 'כחול לבן' ח"כ בני גנץ בחר את הראיון הראשון שלו מאז כניסתו לפוליטיקה, להעניק לזמר שלמה ארצי והקומיקאי חנוך דאום - ראיון שפורסם ב'ידיעות אחרונות' וספג לא מעט ביקורות שליליות. כך גם יריבו הפוליטי ראש המשלה בנימין נתניהו, שהעניק ראיון לכל כלי התקשורת בשבוע האחרון שלפני הבחירות, מלבד כלי תקשורת אחד - 'חדשות 13' וזאת לאחר שהתנה את הראיון בכך שהפרשן רביב דרוקר לא יהיה נוכח בו, הערוץ לא הסכים להיכנע לתכתיבים ולא זכה לראיין את ראש הממשלה. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום