הוסר האיום: השיבושים הצפויים בנתב"ג היום בוטלו

ברשות שדות התעופה טענו הבוקר כי עובדים דיווחו על מחלה ולא הגיעו לעבודתם כאות הזדהות עם המאבק נגד סגירת נמל התעופה שדה דב בתל אביב ומשכך, צפויים עיכובים בטיסות. לאחר כשעה, הודיעה רש"ת כי השיבושים הופסקו ע"י העובדים

רכב ותחבורה 20.6.2019 | 13:52

ארכיון | פלאש 90

הבוקר הורגשו שיבושים קלים בנמל התעופה בן גוריון לאחר שוועד עובדי רש"ת הודיע כי ישנו מחסור בכוח אדם, לרבות בפקחי טיסה. לטענתם השיבושים אינם קשורים למאבק סביב פינוי שדה דב המתנהל בימים אלו.

כך, טיסה JU7680 שהייתה מיועדת להמריא לאיסטנבול ברבע לעשר בבוקר התעכבה. גם טיסה A9 697 לבטומי שהייתה אמורה להמריא בעשר ועשרה בבוקר התעכבה, כמו גם טיסת אייר פראנס AF בעשר וחצי בבוקר לפריז, צרפת.

ברשות שדות התעופה טענו כי עובדים דיווחו על מחלה ולא הגיעו לעבודתם כאות הזדהות עם המאבק נגד סגירת נמל התעופה שדה דב בתל אביב. עם זאת, בוועד העובדים כאמור, הכחישו את הטענה.

אלא שכשעה לאחר ההודעה על שיבושים אפשריים בנתב"ג, הודיעה רשות שדות התעופה כי השיבושים הופסקו והטיסות שבו לפעילות סדירה. בפועל, טוענים בנתב"ג, לא הורגשו שיבושים.

לפני מספר חודשים בוטלו הטיסות מטרמינל 1 לאילת בעקבות סכסוך עבודה ואי הסכמות בין העובדים למשרד האוצר ועד עובדי רשות שדות התעופה טענו כי ישנו מחסור בכוח אדם בטרמינל 1 וכי העובדים מסרבים להעסיק עובדי קבלן ודורשים לקלוט עובדים שיועסקו בצורה ישירה מטעם הרשות עצמה, אך משרד האוצר מסרב לכך. "לא נעסיק אנשים כעובדי קבלן בניגוד להסכמים", הסבירו בוועד.

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום