צנוע ועוצמתי: בעל נעלי שינפלד הלך לעולמו

הרב שמואל פורת ז"ל המוכר מעיר התורה והחסידות כבעלי החנות "נעלי שינפלד" הלך לעולמו בשם טוב בבית טובי העיר בירושלים - כשהוא מותיר אחריו משפחה ענפה העוסקים בתורה וחסד • בן 86 בפטירתו

ברוך דיין האמת 19.6.2019 | 10:02

הגיע לארץ בחוסר כל נר נשמה צילום: pixabay

 

ברוך דיין האמת: בבית טובי העיר בירושלים נפטר הבוקר (רביעי) לבית עולמו בשם טוב הרב שמואל פורת ז"ל, המוכר בעיר בני ברק כבעל חנות הנעליים "נעלי שינפלד" המיתולוגית ברחוב רבי עקיבא והוא בן 86.

הרב שמואל ז"ל נולד וגדל בעיר יאסי שברומניה. בניסים גדולים, הוא שרד את מאורעות השואה האיומה ועלה לארץ כשהוא חסר כל.

הוא שירת בצה"ל כאיש קבע ופרש בדרגת סא"ל. במלחמת יום הכיפורים הוא היה מבחירי המפקדים בחייל האספקה וניהל את מבצע "הרכבות האוויריות" שעזרו לניצחון המלחמה.

עם פרישתו פתח ר' שמואל עסק של חנות נעליים "נעלי שינפלד" ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, עד פרישתו לפנסיה. החנות הייתה מובילה ומפורסמת מאוד באיכות ויוקרת הנעליים; בכל השנים שירת את לקוחותיו בנאמנות.

הרב שמואל, היה איש צנוע ועצמתי כאחד. במשך כל חייו, היה קם לפנות בוקר ולומד שעות רבות את סדר לימודו הקבוע, עד זמן תפילת הנץ.

מכרי המשפחה סיפרו ל'בחדרי חרדים' כי חינך את בניו, נכדיו וניניו לשמירת תורה ומצוות מתוך אהבה, אמונה, שלום, צניעות ופשטות.

בניו הידועים והמוכרים בבני ברק הם: הרב מעוז פורת, מנהל האשכול החרדי במחוז דן פ"ת של קופ"ח כללית. איש העסקים הרב יהודה פורת, מבאי ביתם של גדולי הדור ומנכ"ל חברא קדישא פ"ת.

על מסע ההלוויה היום נמשיך ונעדכן ב'בחדרי חרדים'.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום