בדרך למפץ? מה עשו לפיד ואהוד ברק בווילה

דיווח הבוקר ב'ידיעות אחרונות' עשוי להעיר אולי את הפוליטיקאים מתרדמת הבחירות | הדיווח נסוב על כך שלפיד וברק נפגשו באותה הווילה בה נסגר הסכם הריצה המשותפת בין לפיד לגנץ ערב סגירת הרשימות

פוליטי 17.6.2019 | 07:00

ללא גנץ יאיר לפיד/אהוד ברק צילום: מרים אלסטר, פלאש 90 / פלאש 90

 

לקראת שיתוף פעולה? ח"כ יאיר לפיד מראשי 'כחול לבן' נפגש בשבוע שעבר עם ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק.

על פי דיווח הבוקר (שני) של איתמר אייכנר בעיתון 'ידיעות אחרונות', בפגישה בין שני האישים השתתף גם הלל קוברינסקי, מי שמכהן כראש המטה של מפלגת 'יש עתיד' ואחד האנשים הקרובים והמשפיעים ביותר על יאיר לפיד.

עוד על פי הדיווח, הפגישה התקיימה בבית חמו של ראש המטה קוברינסקי בסביון. מדובר באותה הדירה בה נפגשו לפיד ובגנץ באותו לילה היסטורי, יממה לפני סגירת הרשימות, בה החליטו על הריצה המשותפת.

יאיר לפיד לא הכחיש ומסר בתגובה ל'ידיעות אחרונות': "ברור שאני נפגש עם כולם". לעומת זאת, מלשכתו של אהוד ברק לא נמסרה תגובה.

הפגישה באה על רקע הדיווח כי אהוד ברק בוחן אפשרות לחזור לפוליטיקה ולעמוד בראשות מפלגת 'העצמאות', אותה הקים לאחר פרישתו ממפלגת 'העבודה', כשהוא מתכוון לצרף אליו שרים בכירים לשעבר מימין ומשמאל כמו ציפי לבני, דן מרידור ובני בגין לצד אישים חדשים כמו סגן הרמטכ"ל לשעבר האלוף במיל' יאיר גולן, הרבנית עדינה בר שלום והמגישה הערבייה לוסי אהריש, כך דווח ב'חדשות 13'.

ההערכה היא שהפגישה בין לפיד וברק עסקה בנושא הקמת גוף פוליטי כלשהו, אך עדיין לא נודע מה עלה באותה פגישה והאם מתבשל משהו לוהט בבחירות המנומנמות שנכפו עלינו בעל כורחנו בחוסר חשק. 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום