האסטרטגיה החדשה של כחול לבן

הבחירות במרחק שלושה חודשים, ובכחול לבן נערכים לקמפיין המחודש במסקנה אחת ברורה: "הרביעייה" - out; גנץ - in. מה עוד עלה ביום העיון האסטרטגי המיוחד שכינסה המפלגה?

פוליטי 17.6.2019 | 00:01

יונתן זינדל, פלאש 90

במפלגת כחול לבן נערכים לבחירות הקרובות, וכינסו היום (ראשון) יום עיון מיוחד לתכנון האסטרטגיה. מההתייעצויות ביום הזה יצאו, בין היתר, עם החלטה חשובה: בקמפיין הקרוב הכוכב יהיה בני גנץ, ולא "הרביעייה" – גנץ, לפיד, אשכנזי ויעלון – כפי שהיה בקמפיין האחרון.

על התוכנית הזו, שנולדה כתוצאה מסקרי ומחקרי עומק לאחר הבחירות, מסכימים לא רק האסטרטגים – אלא גם חברי המפלגה עצמם, בהם גבי אשכנזי ואורנה ברביבאי שאף תומכת בהמשך הרוטציה בראש המפלגה בין גנץ ללפיד. הערב ימריאו גנץ והאסטרטג ישראל בכר לחו"ל, במטרה לגייס אסטרטג ראשי למפלגה לקראת הבחירות.

מסקנות נוספות מיום העיון הן שתפיסת הגושים מתערערת בגלל התנהלותו של אביגדור ליברמן, מה שמהווה הזדמנות לגייס ולפנות לכל אזרח בישראל; ההזדמנות של גנץ להפוך לראש ממשלה צפויה לסחוף מצביעים מהגוש – מה שיכול להוביל לקריסת העבודה או מרצ; הקמפיין מוכרח להיות אחיד ופוזיטיבי יותר; ומטרת העל היא להילחם באחוז ההצבעה הנמוך שצפוי בשל קיומן של הבחירות החוזרות. 

mako

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום