תא"ל הדי זילברמן ימונה לתפקיד דובר צה"ל

תת-אלוף הדי זילברמן מונה על ידי הרמטכ"ל כוכבי לתפקיד דובר צה"ל, לאחר שהמינוי עליו הכריז לפני תקופה קצרה נתקל בקשיים ובביקורת ציבורית רחבה

חרבות ברזל 13.6.2019 | 16:57

לאחר סאגת מסינג דובר צה"ל תא"ל הדי זילברמן צילום: דובר צה"ל

 

ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי, החליט היום (חמישי), למנות את תת-אלוף הדי זילברמן לתפקיד דובר צה"ל. המינוי אושר על ידי ראש הממשלה ושר הביטחון, בנימין נתניהו.

תת-אלוף הדי זילברמן יחליף בתפקידו את תת-אלוף רונן מנליס המכהן בתפקיד בשנתיים האחרונות. הדובר הפורש, מנליס, צייץ בחשבון הטוויטר כי "תא״ל הדי זילברמן הוא מפקד שדה וקצין מטה המעולה שבמעולים. אני שמח ונרגש שיצעיד את מערך הדוברות בשנים הבאות לאתגרים הבאים".

לפני כחודשיים הודיע הרמטכ"ל כוכבי למנות לתפקיד דובר צה"ל את גיל מסינג, מנהל התקשורת התאגידית הגלובלית של צ׳ק פוינט. שימש כיועץ התקשורת של ציפי לבני ושל חברת שטראוס גרופ. אולן כשבועיים לאחר מכן הודיע המועמד על הסרת מועמדותו לאחר שנחשף שסייע למשטרה בחקירת ישראל ביתנו.

"על אף שהובהר שלא נפל כל פגם בהתנהלותי האישית או בזו של מי מקרוביי, אינני מעוניין שאדם כלשהו ישתמש בי ובמינוי שלי ככלי ניגוח כלפי הרמטכ"ל או כלפי צה"ל. על כן, אני מבקש ממך לבטל את המינוי" כתב מסינג לרמטכ"ל כוכבי שביקש למנותו.

דובר צה"ל הבא, תת-אלוף הדי זילברמן, בן 46 ותושב כרכור, נולד בפתח תקווה. התגייס בשנת 1991 לקורס חובלים ולאחר כשנה עבר לשרת בחיל התותחנים בו מילא מספר תפקידים. בשנים 2016-2019 שימש כראש חטיבת התכנון באגף התכנון.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום