סמוטריץ' התנגד לפיטורי השר אריאל

לאחר פיטורי בנט ושקד, רה"מ פועל בניסיון לפצות את יו"ר האיחוד הלאומי על מינוי ח"כ אוחנה לשר המשפטים. נתניהו הציע לפטר את השר אורי אריאל מהממשלה ולהעניק את תיק החקלאות כתיק שלישי. סמוטריץ' התנגד

פוליטי 13.6.2019 | 11:53

יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה נתניהו ממשיך במאמצים בניסיון לפשר את ראשי איחוד מפלגות הימין, ובמרכזם את יו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ'. השניים עדיין לא קיבלו תיק במסגרת המינויים בממשלת המעבר, אך הבוקר (חמישי) מתברר שנתניהו הציע לאחרונה לפטר את אורי אריאל כדי לפנות את תיק החקלאות - כתיק שלישי למפלגה.

במסגרת המאמצים לפצות את סמוטריץ' על העברת תיק המשפטים לחבר הכנסת אמיר אוחנה, נתניהו פועל למנות את סמוטריץ' ופרץ לשרים בממשלתו. ראש הממשלה הציע לאחרונה לראשי איחוד מפלגות הימין לפטר את השר אורי אריאל כדי להעניק את תיק החקלאות כתיק נוסף לאיחוד מפלגות הימין. השר אריאל נותר בתפקידו למרות שלא נבחר לראשות האיחוד הלאומי ואף לא נבחר כחבר כנסת בכנסת ה-21.

סמוטריץ', מצדו, דחה את ההצעה בתוקף. לאחר שנתניהו פיטר את ראשי מפלגת הימין החדש נפתלי בנט ואיילת שקד מתפקידם, ומינויו של ח"כ אוחנה לשר המשפטים, כעת מייעדים בליכוד את תיק החינוך לרב פרץ. במקביל, בליכוד מתכוונים להציע לסמוטריץ' את תיק התחבורה או את תיק ביטחון הפנים אם השר ארדן יסכים להצעה לשמש כשגריר ישראל באו"ם.

mako

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום