היועץ ממשיך נגד לפיד: "אתה עלול להימחק"

היועץ האסטרטגי רונן צור ממשיך לבקר את יאיר לפיד על הנזק שהוא עושה לעצמו בכך שהוא ממשיך ללכת על הראש של החרדים וטוען כי "אני מפציר בו לצאת מהקוביה, אבל הוא נעול" | הדובר של לפיד כינה אותו "שכיר חרב" והוא בתגובה מאיים לתבוע

פוליטי 12.6.2019 | 10:16

יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר שיועצו לשעבר כינה את התנהלותו "אווילית", ח"כ יאיר לפיד לא נשאר חייב ובראיון לגל"צ ביקר אותו בחזרה, "לא מבין אדם שמקבל כסף כיועץ אסטרטגי ואז הולך ומשמיץ אנשים שעבד אצלם".

כזכור, בראיון שהעניק יועץ התקשורת רונן צור שייעץ בעברו ליו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, הוא מתח ביקורת על התנהלותו של מס' 2 במפלגה ביחסו לחרדים ואמר, "לפיד צריך למתן את ההתבטאויות שלו נגד הציבור החרדי ולא לנהל מאבק מכליל. זו אווילות כי בעצם מדובר בהודעה מראש שאי אפשר להקים ממשלה", את הדברים אמר באותה תחנה ביום שני האחרון.

כאמור לפיד לא אהב את הדברים וכינה אותם "השמצה". רונן צור עלה באותו בוקר (שלישי) לראיון בתחנה אחרת אצל שרון גל ב'גלי ישראל' והמשיך בקו הביקורתי שלו כיועץ אסטרטגי, "לפיד רוצה לתקוף אותי באופן אישי? שיתקוף, הוא יודע את דעתי. הוא חסם, אי אפשר להיות במשחק הפוליטי של מי תרכיב את הממשלה - בלי 16-17 המנדטים של המפלגות החרדיות, בלי זה אתה לא במשחק. אני מפציר בו לצאת מהקוביה, אבל הוא נעול", טען צור.

הוא הוסיף ואמר, "ניסיתי להגיד את זה ללפיד בכמה פגישות שהיו לנו, אבל אתה רואה שהוא לא מוכן לשנות את ההתנהלות, אין לי מושג מאיפה זה מגיע. זאת הדרך שלו והוא מאמין בה, אבל אל תגרור את כל הגוש למצוקה הפוליטית שלך".

"אני חושב שאם אתה מביא את עצמך למצב שאתה מעמיד את המפלגה בחוסר רלוונטיות - אתה עלול להימחק, לא לעולם חוסן, ראינו מה קרה לבנט ושקד", הזכיר היועץ האסטרטגי בראיון וגילה, "דיברתי עם גנץ, וגנץ יודע את זה. יש שתי אפשרויות לפתור את הבעיה הזו; אחת שלפיד ישתנה, ואפשרות שניה - שהם יגידו שהם לא רוצים להיות המפלגה הגדולה".

בתוך כך, דוברו של לפיד - רועי קונקול כינה את צור בציוץ שפרסם בטוויטר כ"שכיר חרב". "מה שאנשים מהסוג של רונן צור לא מסוגלים לקלוט זה שיש לאנשים עקרונות. כשאתה שכיר חרב לא מעניין אותך שתהיה כאן מדינת הלכה כל עוד הצ'ק מגיע בזמן", עקץ הדובר.

בתגובה לדברים, היועץ האסטרטגי רונן צור מאיים בתביעה נגד דוברו של לפיד, על כך שכינה אותו "שכיר חרב", כך על פי דיווחו של העיתונאי עמית סגל.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום