מפקד פיקוד הצפון: "נסראללה נובח מלחץ"

"נמשיך לפעול לסיכול מאמצי חיזבאללה לאיים על ביטחוננו, לא נאפשר לו לממש את שאיפות ההרס", כך הצהיר האלוף אמיר ברעם. "לבנון עלולה לשלם מחיר כבד במערכה הבאה"

חרבות ברזל 11.6.2019 | 22:57

דובר צה"ל

מפקד פיקוד צפון , האלוף אמיר ברעם, נאם הערב (שלישי) בטקס הזיכרון לציון 13 שנה ממלחמת לבנון השנייה, איים על חיזבאללה ועל לבנון ולעג לחסן נסראללה.

לדבריו, "נאמנותו של חיזבאללה הייתה ועודנה למנהיג העליון באיראן, ולא לאזרחי לבנון. כתוצאה ישירה מכך עלולה מדינת לבנון לשלם במערכה הבאה מחיר כבד על שיתוף הפעולה שלה עם הטרור השיעי".

בתגובה לאיומיו של מזכ"ל ארגון הטרור הלבנוני אמר ברעם, "חזינו בהתלהמות ובצווחות של נסראללה בנאומו - הכל כתוצאה מלחץ רב".

"חיזבאללה ממשיך לבסס את כוחו בדרום לבנון, בניגוד להחלטת האו"ם, בונה בכפרים ממש פה ממול תשתיות של טרור ורקטות ומתכוון לנסות ולאיים עלינו גם באמצעות כוחות התקפיים. על חיזבאללה להבין - לא נאפשר לו לממש את תוכניותיו ואת שאיפות ההרס שלו ושל פטרוניו באיראן".

מפקד פיקוד הצפון הוסיף: "נמשיך לפעול לסיכול מאמציו לאיים על ביטחוננו בחשאי ובגלוי, ככל שנידרש, ואם תיגזר עלינו מלחמה - נגבה מחיר כבד מהארגון הזה ומאלו הנותנים לו חזות, בכל מקום שיידרש".

לדבריו, "13 השנים שחלפו מאז מלחמת לבנון השנייה והיציבות הביטחונית שהביאה לגזרה הן ההוכחה הטובה ביותר להרתעה שיצרה המלחמה. נמשיך לפעול לסיכול מאמציו לאיים על ביטחוננו בחשאי ובגלוי, ככל שנידרש, ואם תיאסר עלינו מלחמה נגבה מחיר כבד מהארגון הזה ומאלו הנותנים לו חסות - בכל מקום שיידרש".

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום