הזוי: השוטר שיקר "הנער ניסה לרצוח אותי"

מתנדב לשעבר בתחנת המשטרה ברחובות הואשם בבית המשפט בגין מסירת ידיעה כוזבת ושיבוש מהלכי משפט, לאחר שבמהלך אירוע אליו נקלע פלט כדור מנשקו האישי והעליל על נער כי ניסה לחטוף את נשקו

חדשות בארץ 11.6.2019 | 15:21

הדס פרוש, פלאש 90

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה הגישה לבית משפט השלום בראשון לציון כתב אישום נגד מתנדב לשעבר בתחנת המשטרה ברחובות, בגין מסירת ידיעה כוזבת ושיבוש מהלכי משפט.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מור לרמן מהמחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה, בשבת ט"ו בשבט תשע"ז, שירת הנאשם כמתנדב בתחנת המשטרה ברחובות. במהלך משמרת ליל שבת, התרחש אירוע דקירה סמוך ל"גן המייסדים" בעיר רחובות. הנאשם, שהיה בקרבת מקום, הגיע לזירה והבחין בחבורת נערים בהם חשד כמעורבים בתקרית הדקירה.

הנערים החלו להימלט מהמקום, בעודם בגילופין, והמתנדב החל לדלוק אחריהם. לאחר מרדף רגלי קצר, המתנדב השיג את החבורה ואז החל מאבק פיזי בין המתנדב לבין שלושה נערים מהחבורה. בשלב מסוים, בעוד המאבק בעיצומו, שלף המתנדב במשטרה את נשקו האישי.

בשל רשלנותו של הנאשם, מתנדב במשטרה, מסיבה שאינה ידועה נפלט כדור מנשקו, וכתוצאה מכך פגע הקליע בירך שמאל שלו עצמו, דבר שהביא לפציעתו והוא נזקק לטיפול רפואי. במהלך האירוע, דיווח הנאשם בגל הקשר המשטרתי כי נפלט כדור מנשקו, מיד לאחר מכן דיווח בכזב בקשר כי הנערים ניסו לחטוף את נשקו.

סמוך לאחר פליטת הכדור, כאמור, הבחין הנאשם בזירה בתרמיל הכדור שנפלט מנשקו, ובעודו פצוע בעט בתרמיל שהיה מונח על הארץ, במטרה להרחיקו מהזירה ולהסתירו. עם הגעת כוחות המשטרה הראשוניים לזירה, חזר הנאשם על הדיווח הכוזב- בהצביעו על המתלונן ששכב על הארץ בזירה- כי הלה ניסה לחטוף את נשקו וירה בו.

בעקבות הדיווח הכוזב של הנאשם נעצר המתלונן, בין היתר, בחשד כי ניסה לחטוף את נשקו של הנאשם, ירה לעברו והביא לפציעתו ונחקר בחשד לביצוע עבירות פליליות, בין היתר, ניסיון לרצח שוטר והחזקת נשק שלא כדין. לאחר החקירה הוארך מעצרו של המתלונן.

בהמשך שב וחזר הנאשם על הדיווח הכוזב בהודעתו במשטרה ובחקירתו במחלקה לחקירות שוטרים, באומרו כי: "אקדחו נחטף על ידי המתלונן וכתוצאה מכך נשמעה לפתע ירייה אשר הביאה לפציעתו".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום