מקורבו של נתניהו תוקף את מנדלבליט קשות

חקירות נתניהו: מיקי זוהר, מקורבו של נתניהו תוקף בחריפות - ״תוהה האם מנדלבליט מסוגל לקבל החלטה בצורה נקייה״ • "נתניהו מואשם במשהו שלא האשימו אף אחד במדינת ישראל מיום תקומתה״

פוליטי 11.6.2019 | 13:56

יונתן זינדל, פלאש 90

חה״כ מיקי זוהר, מי שנמה על מקורביו של ראש הממשלה ומי שהיה לזרוע הביצועית של נתניהו בכנסת, יוצא היום (שלישי) למתקפה חריפה כנגד בית המשפט והיועץ המשפטי לממשלה - בעקבות השימוע המתוכנן בפני פרקליטי ראש הממשלה בנימין נתניהו.

בראיון שהעניק זוהר לרשת ב׳ הוא אמר כי, ״השימוע הזה נועד לנסות לשכנע את היועמ"ש לשנות את דעתו. האם היועמ"ש ישנה את דעתו? אני בספק. מערכת המשפט תצטרך להתחשב בציבור כי הוא הריבון״.

לדבריו, ״אנחנו עדיין מקווים שמישהו יתעשת שם בלשכת היועמ"ש ויחליטו להזיז את מועד השימוע בזמן מסוים כדי שהשימוע יערך בצורה יותר הגונה כלפי רה"מ״.

זוהר הוסיף: ״אני מעריך שרה"מ לא רוצה לוותר על זכותו לשימוע מסיבה אחת פשוטה כי הוא באמת מאמין שבתוך ההליך הזה הוא יצליח להפריך הרבה מאוד מהטענות שהועלו נגדו, ולכן הוא רוצה את יומו הוא היה רוצה להיערך לזה הרבה יותר טוב.

"ואם הוא היה יכול לקבל עוד קצת זמן להיערך להליך הלא פשוט הזה שבו יוכרע האם מגישים נגדו בסופו של דבר כתב אישום או לא, אבל לעניין הזה לצערי היועמ"ש לא נענה ואנחנו מקווים שעוד ישנה את דעתו״.

עוד אמר חבר הכנסת זוהר במהלך הראיון: ״אני יודע מה ההחלטה שלו (של היועמ"ש א.ק.), הוא יחליט להגיש נגד רה"מ כתב אישום. אתה רואה את כל ההפגנות ליד הבית שלו אתה רואה את הלחץ הבלתי פוסק של התקשורת נגדו, אתה רואה שמנפצים את מצבת אביו ז"ל ואתה תוהה האם הוא מסוגל לקבל את ההחלטה הזו בצורה נקיה״.

לדברי זוהר, ״רה"מ יודע שהוא חף מפשע הוא מעולם לא לקח שקל לכיסו, הוא מעולם לא עבר עלה החוק, הוא מעולם לא עשה שום פעולה שיש בה בצע כסף או משהו שדומה לבצע כסף, והוא מואשם במשהו שלא האשימו אף אחד במדינת ישראל מיום תקומתה״.

עוד אמר זוהר כי ״הציבור הוא זה שקובע את הנורמות החברתיות, הוא הריבון. אני חושב שהבחירות האלה יכריעו את גורלו של נתניהו. הבחירות הקרובות הם אלה שיקבעו האם נתניהו יישאר רה"מ לעוד שנים רבות או שהוא מסיים את תפקידו".

"לא רק בגלל התוצאה שלהם מבחינת כמובן האם יש לו אפשרות להרכיב ממשלה או לא אלא גם מבחינת האמירה של הציבור. גם היועמ"ש וגם מערכת המשפט יהיו חייבים להתחשב בתוצאות הציבור ולראות מה הציבור חושב כי בסוף הציבור הוא הריבון״.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום