מסוק התרסק על בניין בלב מנהטן

מסוק התרסק על בניין בשדרה השביעית במרכז מנהטן שבניו יורק. גורמים רשמיים בעיר אישרו שעד כה אותר לפחות הרוג אחד. מספר בניינים סמוכים פונו. המשטרה המקומית החלה לבדוק את נסיבות התקרית החריגה‎

חדשות בעולם 10.6.2019 | 21:41

'מדברים תקשורת'

מסוק התרסק הערב (שני) בבניין במרכז מנהטן שנמצא סמוך לכיכר טיימס - לפי דיווחים בכלי תקשורת בארה"ב מערך הכיבוי צפוי לחסום בקרוב צירים בעקבות האירוע. לפחות אדם אחד נהרג.

מזג האוויר באזור סגרירי והראות לקויה, אך התמונות הראשונות מזירת האירוע מראות שהמסוק התרסק בתוך מבנה בן 51 קומות שנמצא בצפון השדרה ה-7, בין הרחובות 51 ל-52, מרחק כמה בניינים בלבד מכיכר טיימס.

עם קבלת הדיווח הזרמו עשרות רכבי חירום של הרשויות אל זירת האירוע. ככל הידוע עד כה, המסוק ניסה לנחות על גג המבנה - אך אז התנגש במבנה בעוצמה מסיבה שטרם ברורה. על פי הדיווחים מהמקום, אדם אחד נפצע ולאחר זמן קצר נקבע מותו.

אנדרו קומו, מושל מדינת ניו יורק, הגיע לזירה והעביר תדרוך לתקשורת שבו מסר כי "ממידע ראשוני מסוק עשה נחיתת אונס ונחת על גג בניין מסיבה לא ידועה. הייתה שרפה כשהמסוק פגע בגג. מערך הכבאות מאמין שהשרפה נמצאת תחת שליטה".

לדברי המושל קומו, יש פצועים כתוצאה מהאירוע - אך האנשים שהיו באותו מבנה לא נפגעו. "אני לא מגדיר את זה כנחיתת אונס, אלא שהמסוק נחת על גג הבניין מה שגרם לשרפה. זה לא הייתה נחיתה רגילה".

mako

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום