חילולי השבת ברמת גן: הדתיים יוצאים להפגין

עצרת ברחובה של עיר: בעקבות כוונתו של ראש עיריית רמת גן להפעיל מערך תחבורה ציבורית בשבת - תושבי רמת גן יוצאים לרחובות

חדשות בארץ 6.6.2019 | 12:20

מעקב ׳בחדרי׳ חרדים. אילוסטרציה צילום: פלאש 90

 

בעקבות כוונתו של ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, להתחיל ולהפעיל בשבועות הקרובים מערך תחבורה ציבורית בשבת שיפעלו ממוקדים שונים בעיר למוקדי בילוי בתל אביב - תושבי רמת גן יוצאים לעצרת ברחובה של עיר.

ל׳בחדרי חרדים׳ נודע כי בשבוע הבא צפויים תושבי העיר הדתיים והמסורתיים לצאת לעצרת תפילה ברחובה של עיר בהשתתפות רבני העיר, הערב יעקב אריאל ורבנים נוספים; בהם: הרב יצחק בצרי, הרב אהרון כ״ץ, הרב שמעון בן חיים, הרב זמיר כהן והרב יגאל כהן.

בבתי כניסות ברחבי העיר נקראו התושבים להשתתף במחאה ובעצרת התפילה שתתקיים ביום שלישי הקרוב, לאחר חג השבועות. במודעה נכתב: ״אנו, תושבי העיר רמת גן – דתיים, חרדים ומסורתיים, עומדים נדהמים אל מול פרצה גדולה בצביון היהודי של רמת גן המתרחשת מול עינינו״.

עוד נכתב כי ״בתקופה האחרונה מבצעת עיריית רמת גן תכניות שונות המחללות את קדושת השבת ואת האווירה המסורתית של העיר, וישנו את פני העיר והצביון היהודי המיוחד שלה. במשך עשרות שנים חיים יחד דתיים וחילונים ללא מחלוקת״.

ל'בחדרי' נודע כי בקהילות הדתיות בעיר העבירו מסר לחברי העירייה ולעומד בראשה ובו דרישה: ״לחדול מיד מכל תכניותיה המשנות את הסטטוס-קוו בעיר, להשאיר את המצב על כנו ולא לגרום לפילוג ומחלוקת״. הגורמים ממתינים למוצא פיו של ראש העיר כרמל שאמה הכהן.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום