בד"ה: רעיית הנשיא ריבלין הלכה לעולמה

לאחר ייסורים קשים: רעייתו של נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, הבוקר, בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה. והיא בת 73 ערב יום הולדתה ה-74

ברוך דיין האמת 4.6.2019 | 10:29

לאחר ייסורים קשים הנשיא ריבלין צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

 

בית נשיא המדינה ראובן ריבלין מודיע ביגון עמוק על פטירתה של נחמה ריבלין ע"ה  רעייתו של נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, הבוקר, בבית החולים בילינסון שבפתח תקווה. והיא בת 73 ערב יום הולדתה ה-74.

נחמה ע"ה  עברה השתלת ריאה לפני כשלושה חודשים, ניתוח לו נזקקה בשל מחלת פיברוזיס ריאתי ממנה סבלה בשנים האחרונות.

נשיא המדינה ובני המשפחה מבקשים להודות לצוות בית החולים בילינסון כולו, על הטיפול המסור, הרגיש והמקצועי לו זכתה במהלך החודשים האחרונים, לילות כימים, בלב רחב ובמאור פנים.

בנוסף, מבקשת משפחת ריבלין להודות לאזרחי ישראל ולראשי העדות, אשר לא פסקו מלדרוש בשלומה של נחמה, לשלוח אל בית החולים ובית הנשיא מכתבים וציורי ילדים מרגשים, ולהתפלל לרפואתה יום יום, שעה שעה. דאגה זו העניקה לנשיא ולבני המשפחה כולם, כוחות ותמיכה שלא ניתן לתאר את עוצמתם במילים. תודת המשפחה שלוחה גם למשפחת חלבלי אשר תרמה לנחמה את ריאתו של בנם יאיר ז״ל על אצילותם מעוררת ההשראה ועל המעשה המופלא שעשו.

חמה נולדה ב-1945 במושב חרות בשרון.  הוריה, דרורה (קיילה) ומנדי שולמן, עלו מאוקראינה והיו ממקימי החלוץ של המושב. היא נישאה לראובן (רובי) ריבלין ונשארה לגור בירושלים. לבני הזוג שלושה ילדיםץ 

בשנת 2007 פרשה נחמה לפנסיה ואז גם גילתה שהיא לוקה במחלת ריאות חשוכת מרפא שאילצה אותה להעזר במכשיר חמצן נייד. כשעברה נחמה אל בית הנשיא בחרה להתמקד באומנות, בפעילות למען ילדים עם צרכים מיוחדים, באיכות הסביבה והטבע ובשמירה על כדור הארץ מתוך חמלה ואהבת הבריות.

בבית הנשיא מבקשים מהציבור הרחב ומאמצעי התקשורת לאפשר למשפחה להתכנס באבלה בשעות אלה ולהימנע מפניה ישירה אל בני המשפחה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום