פיגוע הדקירה בירושלים: שיפור במצבו של הרב גבריאל לוי

בבית החולים 'שערי צדק' חל שיפור במצבו הבריאותי של הרב גבריאל לוי, אברך מירושלים, שנפצע ביום שישי בבוקר לאחר שמחבל ערבי דקר אותו בזמן שעשה את דרכו לתפילת שחרית בכותל

חרבות ברזל 1.6.2019 | 20:35

יונתן זינדל, פלאש 90

בבית החולים 'שערי צדק' חל שיפור במצבו הבריאותי של הרב גבריאל לוי, אברך מירושלים, שנפצע ביום שישי בבוקר לאחר שמחבל ערבי דקר אותו בזמן שעשה את דרכו לתפילת שחרית בכותל המערבי.

בבית החולים הדגישו כי הוא עדיין מורדם ומונשם ומאושפז במחלקת טיפול נמרץ. בני המשפחה מבקשים מהציבור להמשיך ולהתפלל לרפואת גבריאל בן אינס.

כזכור, מחקירת המשטרה עלה כי מפגע שנכנס דרך שער שכם, דקר ברחבה הפנימית את האברך הרב גבריאל לביא בשנות ה-50, והחל להימלט רגלית תוך שמזהה אדם נוסף, בחור ישיבה צעיר כבן 18 ברחוב דוד, הוא דקר גם אותו וניסה לדקור את אחיו שהחל להימלט לכיוון שער יפו.

שוטרים שהיו מוצבים בשער יפו והגיבו למתרחש, הבחינו בצעיר הנמלט מהמחבל, אפשרו לו לחלוף על פניהם וביצעו ירי ממוקד לעבר המפגע וניטרלו אותו על מנת למנוע פגיעה בצעיר ובנוספים.

שני הפצועים פונו לבית החולים במצב אנוש וקל (עפ"י גורמי הרפואה). מתחקור זהותו של המפגע עולה כי מדובר ביהודה ושומרון כבן 19.

מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון ידיד הגיע ל 2 הזירות וקיים הערכת מצב, שבמהלכה הנחה על בידוק מוגבר במעברי עוטף בירושלים, ופריסת כוחות גלויים וסמויים בירושלים ובעיר העתיקה בפרט.

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום