הח"כ קורא: "להדיח מידית את השוטרים". צפו

פחות משבוע לאחר סערת הסרטון המזעזע שבו נראים שוטרי מג"ב עוצרים באכזריות נער חרדי, ח"כ ישראל אייכלר במכתב לשר ארדן ובנאום במליאת הכנסת: "להדיח מידית את השוטרים המעורבים בהכאת הנער בירושלים"

חרדים 27.5.2019 | 16:44

יונתן זינדל, פלאש 90

במכתב ששלח ח"כ ישראל אייכלר לשר לביטחון פנים גלעד ארדן העלה את המקרה המזעזע של הכאת הנער המוגבל בירושלים בידי שוטרי מג"ב, אשר התעלמו מהקריאות שהופנו כלפיהם ואף ניסו למנוע את צילום המעצר הברוטאלי.

"בשבוע שעבר פורסם סרטון וידאו שהרעיד כל לב בן אנוש. בסרטון נראה בחור חרדי מוגבל בשכלו מוכה באכזריות על ידי קבוצת שוטרים עד כדי שדמו ניגר על הארץ. הארץ רעשה וגעשה. הרשתות החברתיות זעקו את כאבו של הנער הקורא נואשות לאמו, אך עד כה השוטרים לא הושעו, המפקדים לא הודחו, והשוטרות המסתירות את זכות הצילום של אזרחים מוכים לא הוצבו על עמד הקלון", כתב אייכלר.

אייכלר מציין במכתבו, "לא צריך להיות חוקר דגול על מנת לעמוד על זהות השוטרים המכים. התמונות ברורות, והסרטון מדבר בעד עצמו. אני בטוח שזועזעת כמוני, אך עד כה למיטב ידיעתי, זה השוטרים המכים והשוטרות מבצעות פשע השנאה והאלימות נגד הנער טרם הועמדו לדין, והם משרתים עדיין בשירות סדיר במשטרת ישראל.

את מכתבו מסיים אייכלר, "אין מילים שיכולות לתאר את הזעם העצור בתוך כל לב יהודי למראה האכזריות הבלתי נתפסת הזו, ונשגב מבינתי כיצד אפשר לעבור על כך לסדר היום".

לסיום דורש ח"כ אייכלר: "אבקש את תשובתך באשר להדחתם המידית של כל השוטרים והשוטרות המעורבים עד שיתברר האחראי לפשע המחריד".

ברוח זו נשא אייכלר נאום במליאת הכנסת, שם הוסיף כי אם לא יעמדו האחראים לדין, תוכתם עבודת המשטרה כולה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום