אסון: דייר חרדי נשרף למוות בדירתו

אסון: גבר כבן 50 נהרג הבוקר בשריפה שפרצה בבניין מגורים בבכפר סבא • תחילה הוא חולץ על ידי כוחות החירום - אולם לבסוף נקבע מותו • צפו בתיעוד מהזירה

חדשות בארץ 27.5.2019 | 11:40

אילוסטרציה | נתי שוחט, פלאש 90

אדם נהרג בשריפה שפרצה הבוקר (שני) בבניין מגורים ברחוב השיקמה בכפר סבא. השריפה פרצה בסמוך לשעה 10:10 בדירת מגורים בקומה הראשונה מתוך שש וצוותי כיבוי הוזעקו למקום לכבות את האש ולחלץ לכודים.

לוחמי האש חדרו לדירה הבוערת ובמהלך הסריקות לאיתור לכודים חילצו לכוד במצב אנוש במקביל לפעולות כיבוי ושיחרור העשן. צוות מד"א שקיבל את הפצוע לא נותר לו אלא לקבוע את מותו של הדייר, גבר כבן 50, שומר תורה ומצוות, עם כוויות שחולץ מהבניין.

כוחות החירום בסמוך לדירה הבוערת. צילום: דוברות זק"א

"כשהגענו למקום ראינו אש ועשן בחלונות של הדירה בקומה הראשונה" סיפר חובש בכיר במד"א ניר עמרני. "הכיבוי פעלו לכבות את הלהבות ומיד כשהתאפשר עלינו לדירה בליווי הכיבוי וחילצנו גבר כבן 50 שהיה מחוסר הכרה וסבל מכוויות ושאיפת עשן. הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

רועי סולומון מתנדב זק"א מרחב שרון אמר "כשהגעתי לזירה ראיתי דירה העולה בלהבות, האש בדירה היה חזק מאוד, הכל היה אפוף עשן כשלוחמי באש חילצו מהדירה הבוערת גבר כבן 50 שסבל משאיפת עשן וכוויות קשות מאוד, פרמדיק מד"א אישר את מותו במקום, צוות זק"א כפר סבא טיפל בגופת ההרוג ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום